• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ziarul Financiar a implinit 10 ani de la aparitia primei editii

Ziarul Financiar a implinit 10 ani de la aparitia primei editii

Din 15 septembrie 2008, PubliMedia International, compania de publishing a Grupului MediaPRO, lanseaza campania de comunicare a 10 ani de la prima aparitie pe piata a cotidianului de business Ziarul Financiar.

Pornind de la pozitionarea ziarului ca lider al presei cotidiene de business din Romania, sloganul campaniei este "Ziarul Financiar - De 10 ani prima pagina in afaceri". Acest slogan a fost desemnat de catre cititorii ZF, in urma unor studii calitative si cantitative, drept cel care defineste cel mai corect atributele brandului ZF.

Noul slogan va fi afisat in headerul primei pagini a Ziarului Financiar, incepand cu data de 15 septembrie 2008. Pe parcursul a 100 de editii succesive, Ziarul Financiar va contine si o rubrica de testimoniale oferite in exclusivitate pentru ZF de reprezentantii mediului de afaceri romanesc si politicieni, personaje de prim - plan ale Romaniei, care au "crescut" odata cu ZF.

"Eu am crescut profesional in acelasi timp cu Ziarul Financiar...(...) Am participat la o lansare fastuoasa a primului numar (pe hartie roz!) si cu o echipa de la Financial Times. Ce timpuri! Cine se astepta ca o echipa de romani (tineri) sa dezvolte ziarul mult mai bine decat o echipa experimentata de englezi!", spune pentru editia din 15 septembrie a ZF Misu Negritoiu, directorul general al ING Bank Romania.

Campania se va derula in perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2008 si va fi promovata in presa si in mediile online, pe canale indoor si outdoor, dar si prin spoturi radio si TV si direct mailing catre abonatii si partenerii ZF.

Pe data de 17 noiembrie 2008 (data oficiala a aniversarii), Ziarul Financiar va lansa o editie speciala pentru cititori iar pe 20 noiembrie echipa ZF va gazdui evenimentul aniversar, Gala anuala ZF - de data aceasta un eveniment-spectacol, ce va reuni peste 500 personalitati de top din business-ul romanesc si international, decidenti din mediul politic, diplomati, personalitati din media si cultura.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//