• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

MKB Nextebank s-a lansat oficial pe piata bancara - rebranding pentru MKB Romexterra Bank, realizat de Brandient

MKB Nextebank s-a lansat oficial pe piata bancara - rebranding pentru MKB Romexterra Bank, realizat de Brandient

Procesul de rebranding al bancii MKB Romexterra Bank (astazi opereaza sub numele comercial MKB Nextebank) are la baza noua viziune, noua pozitionare, hotararea si ambitia noii echipe de conducere a bancii, se precizeaza intr-un comunicat de presa.


Proiectul a beneficiat de parteneriatul de exceptie dintre Brandient si agentia full service 23 Communication Ideas, condusa de Bogdan Naumovici, care au pus la dispozitia clientului o echipa complexa de profesionisti capabili sa acopere toate nevoile conceptualizarii si implementarii noului brand. In cadrul acestui parteneriat, Brandient a livrat pentru MKB Nextebank designul de identitate vizuala corporatista, bancara si de retail, comunicarea interna si brand engagement.


Noua pozitionare a bancii, concentrata pe a raspunde nevoilor si asteptarilor specifice profesiilor libere si antreprenorilor, in general, a impus crearea unei identitati vizuale capabile sa exprime competitivitatea, dinamismul si forta acestui target. Designerii Brandient au propus o identitate creata atat pentru a atrage atentia audientei mentionate, cat si pentru a dezvolta identificari de substanta.


Ghepardul este simbolul vitezei, agilitatii si eficientei, atribute pe care MKB Nextebank doreste sa le livreze clientilor sai. Acestia sunt cel mai bine definiti prin nevoia de respect pentru timp si eficienta, prin pragmatism, dar si prin dorinta de a apartine unui grup select si aspirational.


“Ghepard - nu numai pentru ca MKB Nextebank doreste sa fie o entitate supla si dinamica, dar mai ales pentru ca managementul bancii ne-a demonstrat cu elocventa modul rapid si decisiv in care isi urmareste obiectivele. In plus, publicul bancii este in sine o expresie a ambitiei libere, a vitalitatii in
continua miscare. Dezvoltat in parteneriat cu agentia 23 Communication Ideas—ii multumim lui Bogdan Naumovici pentru oportunitate si incredere—proiectul a progresat la fel de rapid si eficient ca si simbolul pe care l-a general", spune Cristian ‘Kit’ Paul, Creative Partner, Brandient.


Noua identitate este semnata de Cristian ‘Kit’ Paul si Bogdan Dumitrache, iar implementarea a fost desenata de designerii Iancu Barbarasa, Cristian Petre, Ciprian Badalan si Eugen Erhan.


Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata atat in revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care rebrandingul CEC Bank, Domo, Dedeman, TVR, Europharm, Radiocom, PatriaCredit etc, cat si in crearea unor branduri care au devenit referinte locale precum Fulga, Qfort, Metropotam, Brikston, Zuzu, Cuculand, portofoliile Transavia, Fabryo, Orkla Foods etc. De asemenea, Brandient acorda consultanta strategica de marketing si de brand pentru branduri multinationale precum Vodafone, RBS, GlaxoSmithKline, BRD Societe Generale, Renault, GE Money, PiraeusBank etc.


Brandient este cea mai premiata firma romaneasca la competitiile internationale de branding si design si a celebrat in 2010 cei opt ani de existenta prin lansarea “Brandient 101” — prima carte romaneasca dedicata designului de brand autohton, care aduna 101 identitati de corporatii si produse, desenate de companie.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//