• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vitantis Shopping Center - centrul comercial din Bucuresti a fost relansat

Vitantis Shopping Center - centrul comercial din Bucuresti a fost relansat

Vitantis Shopping Center, centrul comercial aflat in proprietatea grupului Equest, a anuntat relansarea complexului si redeschiderea etajului unu, precum si o noua strategie pentru anul 2011. Cu o investitie de peste 500,000 de Euro in estetica centrului, precum si in materiale si tehnologii de ultima generatie, noi chiriasi si reduceri cuprinse intre 80 si 90%, Vitantis isi deschide portile pentru vizitatori.


Odata cu redeschiderea, managementul Centrului Comercial Vitantis a abordat o noua strategie, de coparticipare la campania de marketing, suportand diferenta intre pretul de raft si cel special.


„Asa cum am afirmat cu mai multe ocazii, principala veriga din lantul comercial care trebuie ajutata este consumatorul final, care a fost afectat puternic de situatia economica si a devenit brusc mult mai atent la raportul calitate-pret. Prin acest program, unic in Romania, venim in intampinarea chiriasilor prin acordarea de concesii de chirie care, prin compensare, vor reduce preturile finale practicate in magazine, ajutand astfel la reabilitarea puterii de cumparare a clientilor nostri si la aducerea preturilor la un nivel fara precedent.  Intr-o piata plina de „super oferte publicitare”, consumatorul real ce traieste pe piata in conditiile din Romania are nevoie de oferte reale care sa-i dea posibilitatea de a se bucura de cumparaturi in preajma Craciunului. Noi suntem pregatiti sa realizam acest algoritm complex menit sa ofere mai mult pentru mai putin”, declara Vlad Dragoescu, Investment Manager al Companiei Equest Investment, proprietar al Vitantis Shopping Center.


Referindu-se la acest program complex destinat clientilor finali, Vlad Dragoescu adauga: „consideram ca in acest moment cel mai corect este sa ne indreptam atentia catre consumatori. Am vrut sa marcam aceasta schimbare printr-o initiativa ce propune reduceri masive pentru produsele din colectia toamna - iarna, incepand de la haine si jucarii, pana la parfumuri si medicamente”, continua Dragoescu. „Astfel, suntem primii dezvoltatori ce demareaza o actiune reala de implicare in politica de preturi a retailerilor pentru a proteja si ajuta consumatorul”, concluzioneaza Managerul Equest Investments. 


Cu ocazia relansarii centrului comercial, Vitantis aduce multe imbunatatiri proiectului, in primul rand de ordin estetic. Astfel, centrul beneficiaza acum de un look mult mai modern, oferit de noul sistem de iluminare si de reamenajarea zonelor verzi. Totodata, a fost avut in vedere aspectul functional, vizitatorilor fiindu-le oferit un acces optimizat cu doua benzi pentru fiecare sens al intrarii in parcare. Etajul complet refacut impreuna cu mobilierul nou din zona de food court are ca unic focus primirea clientilor intr-un spatiu prietenos si placut.


De asemenea, cumparatorii vor regasi un mix de chiriasi imbunatatit, cu un procent total de inchiriere de peste 95 %. In incercarea de a veni in intampinarea nevoilor consumatorului final, dar si a chiriasilor, Vitantis a recurs la mentinerea unei parti semnificative a mixului anterior, precum si la relocarea chiriasilor existenti.  Zona de food si entertainment va cuprinde: Spring Time, restaurantul Treff, cafeneaua Zvon, precum si o extindere a clubului de biliard si cazino Prestige. Celor mici, Vitantis le propune magazinul Toyplex, precum si un spatiu pentru copii de peste 180 mp, operat de Yellow – concept in care copiii cu varste cuprinse intre 6 luni si 12 ani se pot juca linistiti atat sub supravegerea parintilor, cat si a personalului specializat.


Tot la noutati, Vitantis anunta intrarea unui nou chirias, unul dintre jucatorii importanti pe piata de electronice si electrocasnice din Romania, Domo – magazinul acestuia avand o suprafata de 2053 mp. Pentru luna decembrie 2010, Domo a pregatit pentru cumparatori oferte la anumite produse cu discount-uri de pana la 20 %.


Pe parcursul lunii cadourilor, cumparatorii care vin la Vitantis vor gasi in magazinele participante la campanie preturi diminuate prin aportul dezvoltatorului ce insumeaza reduceri finale pentru consumator intre 80 % si 90 %. „Acestea sunt cele mai mari reduceri reale pentru colectiile de sezon oferite in Romania de catre un centru comercial” afirma Vlad Dragoescu.


In ceea ce priveste obiectivele propuse pentru aceasta campanie, prin reducerile reale de pana la 90% la produse ale brandurilor precum Fox, House of Art, Jolidon, Skiny, Sense sau Zvon Cafe este asteptat un trafic de aproximativ 20 000 de persoane/zi. “Produsele nu prezinta defecte  sau stocuri depasite moral ce sunt greu vandabile. Sunt produse din ultimele colectii, care in alte magazine se regasesc la preturi de pana de 10 ori mai mari.”


In incheiere, Directorul General al Vitantis Shopping Center, Vlad Dragoescu, concluzioneaza: „In loc sa investim multe zeci sau chiar sute de mii de euro in concerte sau show-uri impresionante, am preferat ca banii respectivi sa ii folosim pentru a oferi cumparatorilor o valoare adaugata reala. Mai exact, am preferat sa acordam chiriasilor nostri reduceri la plata chiriilor si serviciilor de marketing, iar diferenta aceasta sa o transformam in reduceri uriase la multe din produsele lor. De aceea, acum, la redeschiderea centrului comercial, putem veni cu reduceri reale de pana la 90%. Iar asta fara ca partenerii nostri sa fie acuzati de incalcarea politicilor anti-dumping, fiindca de fapt noi platim diferenta de pret de 90%.”


Conform declaratiilor oficialului Vitantis, diferenta de bani din pretul de vanzare a produselor pe care centrul comercial o suporta se ridica la aproximativ 300.000 de euro. Acesti bani vor fi practic economisiti de catre cumparatorii care vor beneficia de ofertele ce vor fi lansate cu ocazia redeschiderii etajului centrului comercial.
 

Equest Investments SRL cu sediul in Bucureşti este o sucursala a Equest Capital Limited, responsabila cu finanţarea şi supravegherea investiţiilor, in special in Romania.


Equest Parteners, cu sediul in Londra, este o companie de management şi consultanţa in investiţii, specializata pe pieţele emergente şi, cu precadere, pe economiile in creştere din sud-estul Europei.


Compania este manager şi consultant pentru anumite proprietaţi Equest, dar şi pentru fonduri axate pe investiţii in sectoare şi industrii cheie, in ţari precum Bulgaria, Romania şi Serbia, unde compania este prezenta cu birouri de investiţii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//