• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ruukki Romania, parte a grupului finlandez Ratauruukki, exporta peste 40% din productia locala

Ruukki Romania, parte a grupului finlandez Ratauruukki, exporta peste 40% din productia locala

Ruukki România, parte a grupului finlandez Ratauruukki, a atins un nivel al exporturilor de 40% din productia totală a fabricii de la Bolintin Deal. Principalele piete de desfacere pentru companie sunt Bulgaria si Ungaria, tări în care sunt vândute 35%, respectiv 22% din produsele fabricate în România care merg la export.


Alte piete pentru care Ruukki livrează produse fabricate la Bolentin Deal sunt Cehia si Slovacia cu 17%, respectiv 11% din exporturi. Restul de 15% vizează piete ca Rusia, Slovenia, Polonia sau Finlanda. Compania exportă către aceste tări structuri metalice, panouri termoizolante si profile de fatade.


“Anul trecut am realizat o crestere în volum de 10%. Pentru anul în curs am păstrat o tintă de crestere similară. Majorarea exporturilor reprezintă una dintre solutiile adoptate în acest sens”, declară Marian Pîrvu, Vicepresedintele Ruukki Construction România si Bulgaria. „Producem local si generăm exporturi de produse realizate în România iar aceasta, într-o anumită măsură desigur, poate constitui pe termen lung un factor pozitiv în ceea ce priveste indicatori precum deficitul bugetar sau chiar perceptia României ca si tară producătoare de materiale de constructii”.


La începutul anului trecut Ruukki a implementat un program de eficientizare a costurilor fixe si de crestere a ratei de profitabilitate, denumit BOOST. Unul dintre elementele cheie ale acestui program a constat în transferarea utilajelor din fabricile din Ungaria si Cehia în cadrul unitătii de la Bolintin Deal. Această măsură a dus la cresterea capacitătii centrului de productie local cu 20%. Programul BOOST, dezvoltat de companie, a permis realizarea unor economii de 60 de milioane EUR în primul an, urmând ca până la sfârsitul anului 2010 reducerea de costuri să atingă valoarea de 150 de milioane EUR. Prin lansarea acestui program România a devenit esentială pentru activitatea grupului, productia concentrându-se cu precădere în patru tări: România, Finlanda (tara de origine), Polonia si Rusia.


Pentru constructia fabricii de la Bolintin Deal Ruukki a achizitionat un teren de cinci hectare. În acest moment fabrica ocupă o suprafată de trei hectare, existând posibilitatea extinderii productiei în viitor. Investitia în constructia fabricii a fost de 35 de milioane EUR, aceasta fiind cea mai mare investitie greenfield pe care grupul a realizat-o în afara Finlandei. Ruukki România are în prezent 230 de angajati.


Fabrica locală este desfăsurată pe trei sectii de productie: profilare, structuri metalice si panouri tip sandwich. Structurile metalice, panourile si profilele poartă marcajul CE, fiind aliniate la normele europene de calitate a productiei.


Compania a mizat pe exportul de panouri sandwich, linia de productie din România fiind una dintre cele mai tehnologizate. Pregătirile pentru lansarea acestei sectii au durat cel mai mult deoarece a fost nevoie de o calibrare atentă a masinilor. Panourile PIR produse de Ruukki au o rezistentă superioară la foc, fiind nevoie de 60 de minute de expunere până când acestea cedează.


Capacitătile de productie din fabrica de la Bolintin Deal au crescut în 2009 comparativ cu anul precedent. Capacitatea de productie pentru panouri termoizolante este de 1,8 milioane metri pătrati pe an. Panourile termoizolante sunt disponibile în două tipuri: umplute cu spumă poliuretanică sau cu vată minerală.


În ceea ce priveste structurile metalice, capacitatea de productie este de 120.000 de tone pe an. Ruukki realizează structuri metalice de toate tipurile, atât din aliaje clasice cât si din oteluri speciale. Structurile realizate din oteluri create special de Ruukki au o greutate cu 25% mai mică raportată la produsele din otel standard.


Capacitatea de profilare este de 1,2 milioane de metri liniari pe an. La Bolintin Deal se fabrică profile trapezoidale cu cută mică, profile autoportante, profile pentru acoperisuri din tablă tip tiglă si accesorii metalice pentru acoperisuri si fatade. Otelul utilizat este produs în cadrul grupului Rautaruukki.


Compania finlandeză Rautaruukki este una dintre cele mai puternice producătoare si dezvoltatoare de solutii metalice la nivel mondial, prezentă în 24 de piete internationale, cu vânzări nete de 3,9 miliarde EUR. RUUKKI a realizat în România cea mai mare investitie greenfield din Europa, în valoare de 35 mil EUR, pentru crearea unui centru de productie local. Peste 15.000 de angajati lucrează în centrele RUUKKI din întreaga lume. Portofoliul companiei include componente, produse si sisteme metalice complete – acoperis, fatade, panouri termoizolante pentru pereti si acoperis si solutii „la cheie” pentru industria constructiilor civile si industriale, structuri pentru poduri si constructii arhitecturale de anvergură. Actiunile companiei sunt listate la Bursa din Helsinki ( corporatia Rautaruukki RTRKS).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//