• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Philips a prezentat noua gama de Produse Ecologice in cadrul IFA 2008

Philips a prezentat noua gama de Produse Ecologice in cadrul IFA 2008

Philips a prezentat, in cadrul targului de electronice si electrocasnice IFA 2008, noua gama de Produse Ecologice din categoria Philips Consumer Lifestyle, concepute sub deviza dezvoltarii durabile, pentru a oferi consumatorilor un stil de viata cat mai prietenos cu mediul inconjurator.

Philips si-a asumat angajamentul de a reduce impactul produselor sale asupra mediului, oferind consumatorilor ocazia de a lua decizii simple si responsabile in ceea ce priveste produsele pe care le cumpara si impactul acestora asupra mediului inainte, in timpul si la finalul duratei lor de viata.

Acest angajament se regaseste in intreg portofoliul de produse Consumer Lifestyle. In fiecare an, in acest sector sunt introduse cel putin 25 de noi Produse Ecologice. Fiecare dintre acestea este evaluat independent, urmarindu-se sa aiba performante mai bune decat ale competitiei in ceea ce priveste mediul inconjurator, luand in considerare sase aspecte de interes: greutate redusa a produsului si ambalajului, ambalaj reciclabil, materiale componente cu un continut redus de materiale nocive, fiabil si eficient energetic.

Seria de Produse Ecologice prezentata in cadrul IFA 2008 cuprinde mai multe modele din gama de televizoare Philips FlatTV. Printre progresele inregistrate de Philips in domeniul televizoarelor ecologice se numara reducerea cu pana la 33% a consumului de energie, cu ajutorul anumitor caracteristici inovatoare de economisire care genereaza un consum de stand-by de numai 0,15 wati. Unul dintre exponentii acestei generatii de televizoare ecologice este modelul Philips 42PFL5603D "EcoTV", desemnat de catre CNET drept "cel mai bun exponat" din cadrul Targului de produse electrocasnice organizat la Las Vegas, in 2008.

Alaturi de scaderea consumului de energie, Philips a abordat problema sigurantei mediului inconjurator in productia de televizoare utilizand, in cadrul partilor componente de plastic, elemente cu un impact scazut asupra mediului. Astfel, Philips ofera siguranta consumatorului  oferind produse ce respecta mediul  inconjurator.

Experienta Philips in ceea ce priveste reducerea consumului de energie al produselor audio-video se extinde si la categoria home theater, in care intra sistemul unic Philips HTS6100 DVD home theater, cu tehnologia Ambisound. Sistemul, prezentat de asemenea la IFA 2008, reduce dimensiunea sistemelor traditionale de sunet surround 5.1, incorporand toate caracteristicile principale ale acestuia intr-o singura unitate eleganta. In plus, acesta prezinta avantajul unui consum cu 60% mai mic decat al oricarui produs similar existent pe piata.

Philips aplica abordarea EcoDesign tuturor produselor din gama Consumer Lifestyle, incepand prin reducerea greutatii produsului, continuand cu realizarea unui ambalaj mai bun si conceperea unui design care sa faciliteze dezasamblarea, in vederea reciclarii. Spre exemplu, in cazul unor produse precum DVDR3600 DVD Recorder, ambalajul a fost redus cu 12%, greutatea a scazut cu 23%, iar impactul total asupra mediului in timpul utilizarii a fost redus cu 36%, comparativ cu impactul mediu al produselor concurente.

In ceea ce priveste produsele folosite pentru comunicare, toata gama de telefoane Philips DECT ofera beneficii semnificative EcoDesign, care includ reducerea consumului de energie de la 50% pana la 60%, reducerea cu 15% a ambalajului si folosirea a pana la 10% mai putina hartie.

Philips depune toate eforturile pentru a oferi consumatorilor ocazia de a face alegeri responsabile in ceea ce priveste impactul produselor asupra mediului. Toate produsele ecologice oferite de Philips sunt marcate cu logo-ul Philips Green, acesta aparand pe ambalaj, la punctele de vanzare si in oricare alte elemente de comunicare. Acest logo identifica in mod clar produsele ca avand performante ecologice superioare.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//