• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mazda a anuntat noi dezvoltari tehnologice

Mazda a anuntat noi dezvoltari tehnologice

Mazda a anuntat de curand faptul ca doreste sa diminueze consumul de combustibil pentru automobilele comercializate, cu aproximativ 30%. Proiectul, al carui termen de finalizare este 2015, face parte din strategia "Sustainable Zoom-Zoom". Un prim pas al angajamentului Mazda il reprezinta dezvoltarea a trei noi tehnologii aflate aproape de finalizare.

Sistemul SISS dezvoltat de Mazda opreste si reporneste automat motorul vehiculului cu ajutorul injectiei directe si al unui starter. Oprirea motorului are loc in momentul in care autovehiculul stationeaza, iar repornirea se efectueaza cand soferul manifesta intentia de deplasare. Pistoanele de compresie si de decompresie sunt oprite astfel incat sa fie asigurat un volum optim de aer in fiecare cilindru.

Sistemul oferit de Mazda este unic datorita procedeului folosit. Acesta incepe sa deplaseze pistoanele inainte sa se produca aprinderea, spre deosebire de alte sisteme standard care folosesc un agregat electric pentru a repune in functiune motorul. Prin intermediul acestui procedeu SISS reporneste motorul de doua ori mai repede decat alte sisteme concurente de pe piata si faciliteaza reducerea consumului de combustibil cu pana la 9%. Aceasta noua tehnologie urmeaza sa fie oferita pe piata europeana in prima jumatate a anului 2009.

Noul propulsor, un element central al platformei "Sustainable Zoom-Zoom", va fi lansat in Europa la inceputul anului urmator. Acesta are un consum redus de combustibil, emite o cantitate redusa de CO2 si livreaza mai multa putere. Prin intermediul celor 185 CP si al cuplului de 400 Nm acest motor se pozitioneaza printre cele mai puternice din segment.

Pentru reducerea consumului de combustibil, motorul integreaza elemente inovatoare precum injectoarele de mare presiune si rata de compresie redusa. In plus, filtrul de particule conceput de Mazda dispune in premiera de un mecanism de activare al catalizatorului care indeparteaza cu o eficienta mai mare noxele din gazele motorului. Materialul ceramic din care este compus catalizatorul are o structura moleculara care creste rata de ardere a noxelor si grabeste procesul de regenerare a filtrului de particule.

Mazda implementeaza o noua etapa a strategiei de reducere a greutatii vehiculelor prin intermediul noii tehnologii de modelare a maselor plastice. Aceasta diminueaza greutatea componentelor din plastic folosite in procesul de fabricatie, fara sa afecteze duritatea sau rigiditatea ansamblelor din care acestea fac parte. Noua tehnologie reduce greutatea, dar si consumul de mase plastice care contin ulei, cu aproximativ 20-30%.

Acest fapt determina si scaderea emisiilor de CO2. Acest nou proces de fabricatie poate fi utilizat pentru cea mai mare parte a elementelor din plastic prezente la vehiculele produse de Mazda.

Strategia Mazda de reducere a greutatii a dus la scaderea masei pentru noile modele Mazda2 si Mazda6, imbunatatind astfel si consumul de combustibil fata de versiunile anterioare. Acest proiect se opune tendintei din industrie de a construi vehicule mai mari si implicit mai grele.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//