• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BRD - Groupe Société Générale a inregistrat cresteri financiare considerabile pe semestrul I al 2008

BRD - Groupe Société Générale a inregistrat cresteri financiare considerabile pe semestrul I al 2008

Performantele financiare ale BRD - Groupe Société Générale in cursul primului semestru al anului 2008 reflecta continuarea expansiunii activitatii bancii in paralel cu gestiunea costurilor. Astfel, profitul brut din exploatare a inregistrat o crestere de 30% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la peste 770 milioane RON (209,7 milioane euro).

Profitul net aferent primului semestru al 2008 este de 515 milioane RON (140,3 milioane euro), acesta reprezentand cel mai mare profit net semestrial din istoria BRD, aflandu-se in crestere cu 23% fata de semestrul I al anului 2007.

Rentabilitatea capitalului propriu (ROE) a fost la sfarsitul primului semestru de 32,4% in timp ce raportul cost/venituri a fost de 45,1%. Costul net al riscului a fost mentinut la un nivel foarte redus, de 103 puncte de baza.

Volumul creditelor acordate clientelei este cu 40% mai mare fata de 30 iunie 2007. Creditele pentru persoane fizice au crescut cu 43%, in timp ce creditele acordate clientelei de persoane juridice au crescut cu 37%. Depozitele clientelei inregistrau la sfarsitul primului semestru al anului 2008 o crestere cu 41% fata de 30 iunie 2007.

"Prima jumatate a anului 2008 a fost caracterizata de conditii de piata dificile si de o concurenta in crestere. BRD s-a adaptat la acest context, desfasurand actiuni comerciale adecvate si continuand in acelasi timp implementarea proiectelor strategice legate de optimizarea instrumentelor informatice si de dezvoltarea canalelor de distributie", a declarat Patrick Gelin, Presedintele, Director General al BRD - Groupe Société Générale.

BRD - Groupe Société Générale avea, la sfarsitul lunii iunie 2008, peste 2,5 milioane de clienti activi persoane fizice. BRD a emis peste 2,2 milioane de carduri si opereaza o retea de 1.360 ATM-uri si 14.900 de POS-uri.

Totalul activelor bancii se ridica, la sfarsitul lunii iunie 2008, la aproximativ 12 miliarde euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//