eMAG, cel mai mare magazin online din România, îsi lansează noua imagine ~ si noul site, după un proces de rebranding realizat împreună cu consultantii ~ Brandient. Noua imagine reprezintă o reafirmare puternică a promisiunii eMAG ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Rebranding eMAG, realizat impreuna cu Brandient

eMAG, cel mai mare magazin online din România, îsi lansează noua imagine si noul site, după un proces de rebranding realizat împreună cu consultantii Brandient. Noua imagine reprezintă o reafirmare puternică a promisiunii eMAG fată de fiecare client, acea de a îi oferi bucurie cu ocazia fiecărei vizite pe site sau cu fiecare nouă comandă livrată, se precizeaza intr-un comunicat de presa citat de www.ArtSpirit.ro.
Noua identitate este reprezentată în primul rând de logo-ul binecunoscut în albastru si rosu, redesenat în linii mai simple si care va juca un rol central în comunicarea brandului mai ales prin faptul că nu va fi un logo fix. Astfel, în afară logo-ului corporate care este unul simplu si puternic prin exactitatea desenului, pe site si în comunicarea de marketing, logo-ul eMAG va apărea într-un număr practic nelimitat de variante, fiecare dintre ele fiind adaptată unei situatii anume, unui client, unui eveniment deosebit sau chiar unei perioade ale zilei. În fiecare moment si ipostază, logo-ul eMAG este gândit să comunice si să suprindă prin forma sa care va îngloba mereu un obiect rosu. Un măr, o jucărie, o floare, o cească rosie de cafea dar si multe alte motive simple de bucurie pentru oricine vor însoti în permanentă clientii eMAG pe site si nu numai.
"Ideea partenerilor nostri de la Brandient de a duce personalizarea experientei clientilor până în cel mai important element vizual al brandului, în logo-ul eMAG, ne-a cucerit din prima secundă", a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
"eMAG promite ceea ce a dovedit de ani de zile că poate face cel mai bine: să intuiască ce îi va face fericiti pe clientii săi, si să pregătească fiecare detaliu astfel încât să întreacă asteptările acestora. eMAG este un brand viu, intuitiv si ergonomic, iar noua identitate vizuală reflectă aceste trăsături cu ajutorul unui logo flexibil. Noul logo proiectează leadership, simplitate si emotie cu ajutorul obiectelor rosii, de fiecare data altele," a declarat Irina Ilie, Associate Director Brandient.
Noul site eMAG a fost conceput în jurul ideii că oricine să găsească cât mai simplu ceea ce îsi doreste. Structura site-ului este minimalistă, mult mai curată si aerisită si lasă produsele să fie vizibile în fotografii de calitate si dimensiuni generoase. Pentru publicarea opiniilor clientilor despre produse a fost alocat un spatiu mai larg pentru că transparenta în privintă acestora este crucială în decizia corectă de cumpărare.
“Desi este cel mai complex magazin online din România, noul site eMAG este doar fundatia pe care vom continua să construim mecanisme care să ofere fiecărui vizitator o experintă personală memorabilă de fiecare dată. Avem în desfăsurare câteva proiecte care vor adăuga în curând functionalităti majore, unele în premieră pentru comertul online din tara noastră,” a adăugat Radu Apostolescu.
“Suntem afacerea din retail cu cel mai mare potential de crestere si aveam nevoie de o reîmprospătare a brandului si de o strategie foarte închegată si unitară de comunicare,” a declarat Iulian Stanciu, director eMAG.
Revitalizarea identitătii vizuale eMAG este însotită si de o împrospătare la nivelul culturii organizationale, prin organizarea unor programe interne de informare si familiarizare a tuturor angajatilor cu noua identitate, cu viziunea si obiectivele companiei.
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotică, eMAG se număra printre creatorii pietei de comert online din România. Adaptarea permanentă a serviciilor la realitătile pietei si orientarea către client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei, ajungând în prezent cel mai mare retailer national de produse IT. eMAG are un portofoliu în care se regăsesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania operează magazinul www.emag.ro precum si sase showroom-uri în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara si Constanta.
Brandient este compania dedicată consultantei în strategie si design de brand. Având reputatia unei echipe de specialisti cu experientă remarcabilă în management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializată atât în revitalizarea unor proiecte de mare anvergură, printre care rebrandingul CEC Bank, Domo, Dedeman, TVR, Europharm, Radiocom, PatriaCredit etc, cât si în crearea unor branduri care au devenit referinte locale precum Fulga, Qfort, Metropotam, Brikston, Zuzu, Cuculand, portofoliile Transavia, Fabryo, Orkla Foods etc. De asemenea, Brandient acordă consultantă strategică de marketing si de brand pentru branduri multinationale precum Vodafone, RBS, GlaxoSmithKline, BRD Societé Generale, Renault, GE Money, PiraeusBank etc.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info