Conform ultimelor date MEMRB, raportate pentru august-septembrie 2010, Fabryo Corporation, cel mai ~ mare producător de lacuri şi vopsele decorative din România, a înregistrat o ~ creştere de 14 a cotei valorice, comparativ cu aceeaşi ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Fabryo Corporation - crestere de 14% a cotei valorice pe piata

Conform ultimelor date MEMRB, raportate pentru august-septembrie 2010, Fabryo Corporation, cel mai mare producător de lacuri şi vopsele decorative din România, a înregistrat o creştere de 14% a cotei valorice, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Compania a înregistrat creşteri în volum şi în valoare în principalele categorii de produse: lavabile, emailuri şi lacuri. Savana este cea mai puternică marcă în segmentul de produse decorative din România, se mentioneaza intr-un comunicat de presa citat de www.BrandInfo.ro.
În categoria vopselelor lavabile, creşterea în valoare este de 13%, în timp ce emailurile au înregistrat un avans valoric de 6% în această perioadă. Lacurile au ajuns la o cotă de 20,6% de la 10,6 %, în august – septembrie 2009. Rezultatele obţinute până în acest moment confirmă atingerea obiectivului principal al companiei pentru 2010, de majorare a cotei valorice în retail la 24%, până la finalul anului.
În prezent, trei companii producătoare de vopsele deţin peste 50% din piaţa de retail. În volume, Fabryo deţine o cotă de 21,6%, primii trei producători reprezentând împreună 51,9% din piaţă, iar valoric, unde cota însumată a primilor trei producători este de 57,3%, Fabryo deţine 23,5%.
“Conform ultimelor date MEMRB avem o creştere şi faţă de iunie-iulie 2010 şi comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2009, astfel încât putem spune ca ne-am atins ţinta pentru acest an, în ceea ce priveşte consolidarea poziţiei de lider a Fabryo, atât în retail, cât şi în industrie”, declară Aliz Kosza, Director General Executiv Fabryo Corporation. “Creşterea este constantă, de la lună la lună, cheia reuşitei noastre fiind şi în acest an inovaţia, lansările inteligente şi calitatea execuţiei. Suntem mulţumiţi de rezultate, cu atât mai mult cu cât acelaşi studiu MEMRB indică, în perioada monitorizată, o scădere a consumului în retail de -22% în valoare.”
Campania integrată „Savana culoare” a contribuit, de asemenea, substanţial la detaşarea de competitorii Fabryo, astfel încât, prin creşterea înregistrată pe segmentul produselor colorate (lavabile şi tencuieli), compania estimează că deţine, prin cifra de afaceri pe lacuri şi vopsele decorative, peste 30% din totalul pieţei. Segmentul produselor colorate nu este acoperit de monitorizările MEMRB.
Fabryo a dezvoltat şi lansat, în prima jumătate a acestui an, un număr mare de produse noi, în mare parte sub marca Savana, dintre care trei sunt soluţii specializate, care aduc beneficii unice pe piaţa din România: sistemul complet antimucegai, amorsa pentru lucrări rapide şi vopseaua elastică structurată. Compania a susţinut, de asemenea, principala sa marcă, Savana, printr-o campanie integrată axată pe culoare. Pentru marca mainstream Innenweiss, Fabryo a lansat şi comunicat un sistem manual de colorare, extinzând astfel prezenţa şi vânzările mărcii.
Fabryo Corporation este cel mai mare producător şi lider pe piaţa de lacuri şi vopsele decorative din Romania, cu vânzări realizate exclusiv pe piaţa locală. Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse şi grunduri, comercializate sub mărcile Savana, Innenweiss şi Rost. Compania deţine cea mai mare platformă de producţie de vopsele din Europa de Sud-Est, în urma unei investiţii de peste 20 milioane de EUR, din 2006, până în prezent. Acţionar unic al Fabryo Corporation este fondul de investiţii suedez Oresa Ventures.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info