• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sonae Sierra - profit net total in crestere cu 116% in trimestrul 3, 2010

Sonae Sierra - profit net total in crestere cu 116% in trimestrul 3, 2010

Sonae Sierra, specialistul internaţional în centre comerciale a înregistrat la sfârşitul trimestrului 3 al anului 2010 un Profit Net Total de 14,9 milioane euro, reprezentând o creştere de 116% comparabil cu aceeaşi perioadă a anului trecut.


Evoluţia pozitivă a Profitului Net Total a fost legată în special de o creştere de 42% la nivelul Rezultatelor Directe. Valoarea Creată a fost pozitivă, fapt datorat unei bune performanţe operaţionale generale, în ciuda unei creşteri modeste a profitului în Portugalia şi în Grecia.


De fapt, Venitul Direct din Investiţii a înregistrat o creştere de 8% în comparaţie cu primele nouă luni ale anului 2009, mai ales datorită lărgirii portofoliului odată cu inaugurarea centrelor comerciale LOOP5 din Germania şi Manauara Shopping din Brazilia în 2009 şi a centrului comercial LeiriaShopping, din Portugalia în 2010. 


EBITDA a înregistrat o creştere de 13%, ajungând acum la 89,9 miloane €, în comparaţie cu 79,7 milioane €, înregistrate în primele nouă luni ale anului 2009. Creşterea nu se datorează numai inaugurării centrelor comerciale menţionate anterior, ci rezultă şi din îmbunătăţirea eficienţei ca urmare a eforturilor continue şi pro-active de a limita creşterea costurilor în toate sectoarele Companiei. 


Portofoliul Sonae Sierra a prezentat o performanţă pozitivă comparabil cu primele nouă luni ale anului trecut, cu o creştere a vânzărilor de 6,9% (+1.5% în termeni like-for-like) în Europa şi de 24,6% (+17,8% în termeni like-for-like) în Brazilia (în reali). În ceea ce priveşte suprafeţele închiriate, totalul a crescut cu 11,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (+4,8% în termeni like-for-like).


Rata de ocupare a portofoliului a rămas ridicată şi stabilă, înregistrând o valoare record de 96,4% la sfârşitul lunii septembrie 2010.


Sonae Sierra măsoară performanţa în primul rând pe baza schimbărilor în Valoarea Activelor Nete (NAV), la care se adaugă dividendele distribuite. Compania calculează NAV conform liniilor directoare publicate în 2007 de  INREV (European Association for Investors in Non-listed Real Estate Vehicles), asociaţie din care face parte şi compania Sonae Sierra.


Pe baza acestei metodologii, Sonae Sierra a înregistrat la 30 septembrie 2010 o valoare a indicelui NAV de 1,25 miliarde €, în creştere cu 2,0% faţă de valoarea înregistrată la sfârşitul anului 2009.


Sonae Sierra continuă strategia de dezvoltare şi extindere, deşi şi-a adaptat calendarul de dezvoltare la evoluţia pieţelor financiare şi de retail.


În trimestrul 3 al acestui an, Sonae Sierra a marcat cu o reuşită finalizarea proiectului de renovare a zonei de restaurante a centrului comercial Centro Vasco da Gama (Lisabona, Portugalia) şi a demarat construcţia la Boulevard Londrina (Londrina, Brazilia), un centru comercial cu o suprafaţă totală de închiriat de 47.800 m2, reprezentând o investiţie de 97 milioane €, programat să fie inaugurat în 2012.


La încheierea primelor nouă luni din 2010, Sonae Sierra avea în construcţie trei noi centre comerciale şi alte şapte proiecte în diverse faze de dezvoltare în Portugalia, Italia, Germania, Grecia, România şi Brazilia.


In prezent, Sonae Sierra dezvoltă în Italia centrul Le Terrazze din La Spezia, programat spre a fi inaugurat în trimestrul 3 al anului 2011, reprezentând o investiţie de peste 125 milioane €. Până în acest moment, 65% din suprafaţa totală de închiriat a fost deja contractată. În Brazilia, în afară de Boulevard Londrina, Sonae Sierra dezvoltă centrul Uberlândia Shopping (Uberlândia, programat spre a fi inaugurat în 2011 şi care se ridică la o investiţie totală de  62 milioane €.


Pe parcursul trimestrului 3 al acestui an, compania a semnat cu terţe părţi trei noi contracte de servicii de leasing şi/sau de administrare, reprezentând centre comerciale din Spania, Italia şi Grecia. Ca promotor în sfera serviciilor, Sonae Sierra oferă în prezent servicii de dezvoltare pentru proiectele unor terţe părţi din Portugalia, Italia, România, Cipru, Serbia, Maroc şi China.


SPF, creat în 2008 prin cumularea a opt centre comerciale din Portugalia, este încredinţat că centrul  LeiriaShopping va contribui la obiectivul de a creşte capitalul şi profitul investitorilor prin investiţia într-un portofoliu de centre comerciale şi de petrecere a timpului liber de înaltă calitate, toate în Portugalia.


Prin această operaţiune, participarea Sonae Sierrra la SPF se ridică la aproximativ 47.5%. Tranzacţia reiterează ţelul Sonae Sierra de a mări ponderea activităţii de management al activelor, concomitent cu susţinerea investiţiilor prin parteneriate pe termen lung.


În luna septembrie, Sonae Sierra a primit premiul „Best Retail Developer” pentru Portugalia, Spania şi Italia, decernat de Real Estate Awards, iniţiativă a revistei Euromoney, publicaţie internaţională de vârf în domeniul bancar şi economic. 


Voturile pentru Real Estate Awards sunt exprimate de cititorii revistei care acordă premiul „Best Retail Developer” companiilor celor mai dinamice şi inovatoare în crearea unor oportunităţi de investiţii în segmentul retail.


Sonae Sierra este specialistul internaţional în centre comerciale pasionat de a aduce inovaţie şi entuziasm în industria centrelor comerciale. Compania deţine 51 de centre comerciale în Portugalia, Spania, Italia, Germania, Grecia, România şi Brazilia, cu o suprafaţă totală de închiriat de  2 milioane de metri pătraţi. Deasemea Sonae Sierra oferă servicii unor terţi parteneri din Cipru, Serbia, Maroc şi Columbia. În prezent Sonae Sierra are în construcţie 3 proiecte şi 7 proiecte noi în diferite faze de dezvoltare în Portugalia, Italia, Germania, Grecia, România şi Brazilia. În 2009 centrele comerciale Sonae Sierra au primit peste 436 de milioane de vizitatori.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//