• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Patrick Collister: Suntem implicati intr-un business despre branduri

Patrick Collister: Suntem implicati intr-un business despre branduri

Desi agentiile de media si comunicare detin competente in domeniile lor de activitate precum media planning, creatie, marketing, PR si asa mai departe, “lumea” comunicarii evolueaza cu o viteza record. Internetul, de exemplu, a schimbat comportamentul de cumparare atat online, cat si offline, situatie care determina o abordare integrata din partea specialistilor. Brandurile, mai mult ca niciodata, trebuie sa interactioneze cu publicul lor. „Publicitatea devine o forma de dialog”, afirma recent Patrick Collister, unul dintre cei mai cunoscuti directori de creatie din Europa si fondatorul companiei de training Creative Matters, prezent la cea de-a doua editie a Conferintei „Marketing in Direct”.


„Suntem implicati intr-un business despre branduri si nu despre canalele de comunicare, iar brandurile au nevoie de valori pentru a initia si mentine conversatii”, este de parere Patrick Collister.


„Viitorul le zambeste marketerilor care inteleg brandurile” pare sa spuna specialistul englez, facand referire la faptul ca dincolo de ideea exprimata prin mesajul promotional, marketerii trebuie sa gaseasca moduri inovatoare de livrare a mesajelor si sa aiba in vedere de fiecare data ca distributia si „plasarea” continuturilor publicitare au un impact decisiv in influentarea consumatorilor. „Product placement” in jocurile video, filmulete virale, mesaje care nu sunt intruzive precum clasicele spoturi TV din pauzele publicitare, intrerupand continutul, ci dimpotriva, mesaje care creeaza ele insele continut.


Campaniile premiate astazi la festivalurile de publicitate si marketing sunt cele care produc adevarate experiente de brand, care reusesc sa mobilizeze publicul si sa-l faca sa adere la o cauza, la un mesaj. Gatorade a oferit in acest sens un exempu relevant, iar campania „Replay” a fost recompensata anul acesta cu cea mai importanta distinctie oferita in cadrul festivalului international de publicitate ANDY Awards. Obiectivul principal a fost sa determine persoanele de peste 30 de ani sa practice sport. Fosti colegi de liceu au fost incurajati sa isi reuneasca echipele si sa retraiasca meciurile din timpul scolii. Pe scurt, s-a creat o experienta cu adevarat extraordinara pentru fostii sportivi, pe care i-au antrenat timp de 2 luni. La meciul final cele 50.000 de bilete s-au vandut in 90 de minute. Au urmat peste 130 de milioane de afisari in media, alaturi de un serial documentar pe Fox Network.


„Chiar daca noile reguli ale comunicarii pot da batai de cap marketerilor facandu-le jobul mai dificil, brandurile trebuie sa inceapa sa ofere consumatorilor tot atat de mult pe cat le pretind acestora. Pentru ca brandurile pot prospera cu adevarat doar daca devin iubite”, este concluzia lui Patrick Collister.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//