• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Dezvoltarea unui sistem informatic integrat pentru compania Maguay Impex SRL

Dezvoltarea unui sistem informatic integrat pentru compania Maguay Impex SRL

Compania Maguay Impex SRL, cu sediul in Bucuresti, derulează proiectul nr. SMIS 10987 intitulat: „Dezvoltarea unui sistem informatic integrat pentru compania Maguay Impex SRL”, co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, în calitate de Organism Intermediar (OI), în numele şi pentru Ministerul Economiei în calitate de Autoritate de Management (AM) pentru Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” (denumit în continuare POS CCE), se mentioneaza intr-un comunicat de presa transmis catre www.BrandInfo.ro.


Valoarea totală a proiectului este de 1.612.474,92 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 780.229,80 lei. Proiectul se implementează în localitatea Bucureşti, la sediul societăţii MAGUAY IMPEX SRL, pe o durată de 12 luni.


Obiectivul proiectului îl constituie creşterea competitivităţii companiei Maguay Impex SRL prin îmbunătăţirea sistemelor interne de management, îmbunătăţirea sistemului de relaţii cu clienţii, creşterea eficienţei alocării resurselor aflate la dispoziţia companiei, dezvoltarea unei baze de cunoştinţe interne a companiei (un Knowledge Base) ce va sprijini creşterea productivităţii angajaţilor, o integrare mai rapidă a noilor angajaţi şi o perioadă mai scurtă necesară acestora pentru a atinge nivelul de performanţă necesar şi o flexibilitate mai mare în alocarea sarcinilor angajaţilor în funcţie de nevoile clienţilor.


Planul de dezvoltare pe termen mediu şi lung al companiei Maguay Impex SRL este de a acoperi atât nevoile utilizatorilor finali dar şi ale distribuitorilor şi partenerilor. Atingerea acestor obiective nu poate fi realizată decât utilizând un sistem informatic performant şi integrat, care să cuprindă atât module aferente managementului companiei (ERP – Enterprise Resource Planning) cât şi partea de relaţii cu clienţii (Customer Relations Management).


Principalele beneficii determinate de implementarea acestui proiect sunt: creşterea productivităţii muncii angajaţilor prin utilizarea unor tehnologii moderne şi acces la un sistem integrat de resurse; scăderea costurilor administrative prin utilizarea unor echipamente moderne ce permit comunicarea mai eficientă şi fără a consuma hârtie atât în interiorul companiei cât şi cu clienţii acesteia; creşterea securităţii informaţiilor despre clienţi şi despre angajaţii clienţilor; creşterea încrederii clienţilor companiei prin creşterea calităţii serviciilor oferite;
creşterea eficienţei relaţiilor cu clienţii şi furnizorii.


„Dezvoltarea din ultimii ani ne-a adus la un nivel la care este obligatorie trecerea la o etapă superioară de comunicare, monitorizare şi management. Prezentul proiect vine să sprijine cadrul general de creştere a eficienţei şi eficacităţii activităţilor companiei. În domeniul nostru de activitate, dinaminsmul şi capacitatea de adaptare rapidă la schimbările din piaţă sunt factori cheie în asigurarea succesului pe piaţă. Concurenţa este destul de mare, în special concurenţa externă, iar pentru a-i putea face faţă, avem nevoie de sisteme moderne de funcţionare şi de management. Implementarea unui astfel de sistem integrat nu este deci una dintre soluţiile posibile pentru dezvoltarea companiei ci este o necesitate pentru continuarea activităţii”, a declarat Eduard Pughin, Manager Operaţional Maguay.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//