• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Romtelecom isi repozitioneaza brandul prin Bucura-te de viata

Romtelecom isi repozitioneaza brandul prin Bucura-te de viata

Incepand cu 12 septembrie 2008, clientii persoane fizice ai Romtelecom beneficiaza de trei noi abonamente de voce si de acces gratuit la internet. Si, ca urmare a imbunatatirii semnificative a perceptiei clientilor despre Romtelecom, operatorul isi repozitioneaza brandul pe piata si isi schimba identitatea vizuala.

Romtelecom introduce trei noi abonamente, menite sa raspunda nevoilor specifice ale clientilor sai: Voce Mobil, Voce International si Voce Total.

Voce Total combina cele doua abonamente mentionate mai sus, impreuna cu beneficiile oferite de Voce Nelimitat - abonamentul cu cele mai multe optiuni de pana acum. Abonamentul ofera tarife mai mici atat pentru convorbirile catre retelele mobile, cat si pentru convorbirile internationale, in plus fata de cele 60 de minute de convorbiri internationale incluse si convorbiri nelimitate si gratuite catre retelele fixe nationale.

Pentru contractele incheiate pe 2 ani, toti clientii, noi sau existenti, care se aboneaza la Voce Mobil si Voce International pana la 31 octombrie 2008 vor primi un discount din valoarea abonamentului pe intreaga durata a contractului, factura detaliata primita gratuit timp de un an si un telefon DECT Siemens gratuit.
 
"Am lansat primele abonamente cu convorbiri nelimitate in urma cu aproape un an, prin proiectul clientul pe locul 1, si au fost bine primite. Ne reinnoim acum promisiunea de a pune intotdeauna clientii pe locul 1 printr-un nou set de abonamente, venind si mai aproape de ceea ce au nevoie. Mai mult, oferim acum tuturor clientilor nostri de voce posibilitatea de a avea o conexiune gratuita la Internet pentru un an. Le rasplatim astfel loialitatea fata de companie", a spus Yorgos Ioannidis, CEO al Romtelecom.

Astfel, clientii care se aboneaza la orice serviciu de voce pentru o perioada de 2 ani, pana la 31 octombrie 2008, vor primi o conexiune gratuita la Internet pentru o perioada de un an. Conexiunea, de 512 kbps, va fi disponibila in primul an contractual de luni pina vineri, intre orele 20 si 6, si pe intreaga durata a weekend-ului. In cazul in care clientul va dori sa pastreze conexiunea si in anul urmator, viteza acesteia va creste la 2 Mbps, accesul va fi nelimitat, iar clientul va plati abonamentul.

"Si brandul Romtelecom s-a schimbat mult in ultimii ani si a devenit, in ochii consumatorilor nostri, cat si pe piata, mult mai mult decat telefonie fixa. Luand in considerare si schimbarea perceptiei clientilor nostri, acum este momentul potrivit pentru a repozitiona brandul Romtelecom, prin crearea unei legaturi mai puternice intre brandul principal si sub-brandurile sale, realizata printr-o platforma de comunicare si identitate vizuala comune", a mai adaugat Yorgos Ioannidis.

Pentru segmentul rezidential, noul brand adopta arhetipul "enjoyer", exprimat prin pozitionarea de brand "Bucura-te de viata!", in timp ce pentru segmentul business noul brand are arhetipul "creator", exprimat prin pozitionarea "Te sprijinim sa reusesti".

Noul brand Romtelecom nu va mai spune povestea telefoniei fixe separat de celelalte segmente de activitate dezvoltate in timp. Compania isi uniformizeaza platforma de comunicare sub o unica pozitionare de brand, folosind denumiri diferite de produse pentru a face diferenta intre campaniile de comunicare a anumitor servicii: Voce (telefonie fixa), Clicknet (Internet de banda larga) si Dolce (televiziune digitala). Comunicarea cu clientii de business se va face prin sub-brandul Romtelecom Business Solutions.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//