• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Henkel a anuntat rezultate financiare foarte bune in trimestrul 3 din 2010

Henkel a anuntat rezultate financiare foarte bune in trimestrul 3 din 2010

“În cel de al treilea trimestru, am reuşit să depăşim performanţele foarte bune din trimestrele precedente. Acesta este primul trimestru în care reuşim să realizăm un EBIT margin ajustat de 13 procente,” declară Kasper Rorsted, Preşedinte Henkel Management Board.


“Ţin să subliniez faptul că toate regiunile şi toate diviziile şi-au adus contribuţia la acest succes, în pofida contextului dificil. Motoarele creşterii au fost, şi de această dată, mărcile noastre puternice şi inovaţiile. În plus, adaptarea structurii costurilor şi progresele înregistrate în atingerea obiectivelor noastre strategice au contribuit din plin la această extraordinară performanţă”.


Privind la întregul an fiscal 2010, Rorsted declară: “Ne aşteptăm să atingem EBIT margin ajustat de peste 12.0 procente pentru întregul an 2010, în paralel cu îmbunătăţirea câştigurilor ajustate per acţiune preferenţială de peste 45 procente. 2010 se preconizează a fi cel mai bun an din istoria companiei, fapt ce ne va facilita apropierea de obiectivele financiare fixate pentru anul 2012.”


În trimestrul III 2010, Henkel raportează vânzări de 3,961 milioane euro, o creştere de 13.7 procente faţă de perioada similară a anului trecut. După ajustarea în funcţie de cursul valutar, vânzările au crescut cu 6.4 procente. Organic, creşterea a fost de 6.5 procente, o altă creştere semnificativă faţă de perioada similară din 2009. Rezultatul a fost determinat de performanţa tuturor diviziilor. Astfel, divizia Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei a raportat o creştere de 3.4 procente, divizia Produse Cosmetice/de Toaletă o creştere de 4.6 procente (peste nivelul pieţei) iar divizia Adezivi Tehnologii a raportat o creştere de 9.7 procente, aproape de ordinul a două cifre, faţă de trimestrul III- 2009.


Profitul operaţional (EBIT) a crescut cu 73.0 procente, de la 290 milioane euro la 501 milioane euro. Rezultatul a fost determinat, în primul rând, de creşterea semnificativă a câştigurilor diviziei Adezivi Tehnologii. Profitul operaţional ajustat a crescut cu 27.0 procente, de la 407 milioane euro la 517 milioane euro.


Return on sales (EBIT margin) a crescut semnificativ, de la 8.3 procente la 12.7 procente. Valoarea ajustată a indicatorului a crescut de la 11.7 procente la 13.0 procente. Rezultatul financiar al companiei a cunoscut o îmbunătăţire de la -40 milioane euro la –37 milioane euro datorită valorii mai mici a datoriei nete. Tax rate a fost de 26.1 procente.


Datorită creşterii EBIT, câştigul net al trimestrului a crescut cu 90.6 procente, de la 180 milioane euro la 343 milioane euro. După ajustări, câştigul net al trimestrului a ajuns la 337 milioane euro (perioada similară 2009: 172 milioane euro). Câştigurile per acţiune preferenţială (EPS) s-a dublat de la 0.39 euro la 0.78 euro. Valoarea ajustată a indicatorului este de 0.80 euro, în comparaţie cu 0.59 euro în trimestrul III 2009.


Progrese remarcabile au fost înregistrate şi în domeniul net working capital. În comparaţie cu perioada similară a anului trecut, raportul net working capital la vânzări a cunoscut o îmbunătăţire de 2.5 puncte procentuale, în scădere cu 7.8 procente.


În primele nouă luni ale anului 2010, Henkel a înregistrat o creştere a vânzărilor faţă de perioada similară a anului precedent de 11.1 procente până la11,363 milioane euro, în condiţiile în care pieţele nu au crescut semnificativ. După ajustarea în funcţie de cursul valutar, vânzările au crescut cu 6.6 procente. Cu 7.3 procente, creşterea organică a vânzărilor a fost de asemenea peste perioada similară 2009. Profitul operaţional (EBIT) a crescut cu 70.9 procente, de la 787 milioane euro la 1,344 milioane euro, în special datorită extraordinarei performanţe a diviziei Adezivi Tehnologii. Valoarea ajustată a indicatorului a crescut cu 48.8 procente, de la 950 milioane euro la 1,414 milioane euro. Return on sales (EBIT margin) a crescut substanţial, de la 7.7 procente la 11.8 procente. Valoarea ajustată a acestui indicator a crescut de la 9.3 procente la 12.4 procente.


Datorită creşterii EBIT, câştigul net pentru primele nouă luni aproape s-a dublat, de la 451 milioane euro la 889 milioane euro. După deduceri, câştigul net al perioadei a totalizat 869 milioane euro (anul precedent: 432 milioane euro). Câştiguri per acţiune preferenţială (EPS) s-a dubat, de la 1.00 euro la 2.01 euro, în timp ce valoarea ajustată a crescut de la 1.27 euro la 2.13 euro.


Divizia Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei a raportat o creştere a vânzărilor de 8.4 procente până la valoarea de 1,123 milioane euro. Impactul cursului de schimb a fost pozitiv, de 5.4 procente. Pe piaţă, competiţia a fost puternică din punctul de vedere al preţurilor şi al campaniilor promoţionale, rezultatul fiind un declin al preţurilor de 5.6 procente faţă de perioada similară din 2009.  În ciuda acestui fapt, graţie creşterii sănătoase a volumului de 9.0 procente, divizia a raportat o creştere organică a vânzărilor de 3.4 procente faţă de anul precedent. Profitul operaţional a crescut cu 1.4 procente până la 139 milioane euro. Return on sales ajustat a fost de 13.6 procente, mai mare cu peste 1 punct procentual faţă de trimestrul II.  Peformanţe foarte bune din punctul de vedere al vânzărilor le-au înregistrat pe segmentul Detergent - Persil dar şi Weisser Riese, Vernel sau Silan fresh pearls pe segmentul Balsam de rufe, pe segmentul Detergent de vase – detergentul automat Somat 9 şi Somat Perfect Gel şi pe segmentul Îngrijirea toaletei – noile odorizante cu perle active.


Divizia Produse Cosmetice/ de Toaletă a păstrat trendul ascendent din ultimele perioade. Cu o creştere organică a vânzărilor de 4.6 procente până la 845 milioane euro, depăşeşte performanţa din trimestrul III 2009 şi nivelul pieţelor pe care compania activează. Profitul operaţional a crescut cu 13.4 procente până la 113 milioane euro, şi cu 7.3 procente după ajustarea în funcţie de cursul de schimb valutar. Rezultatul este o îmbunătăţire a indicatorului return on sales pentru acest trimestru, 13.4 procente, cu 0.4 puncte procentuale peste nivelul de referinţă.


După ajustări, indicatorul a crescut cu 0.6 puncte procentuale până la 13.6 procente, un nou record pentru divizie. Sub-divizia Hair Care a raportat rezultate foarte bune, printre performeri fiind Schauma Silk Comb, Gliss Oil Nutritive. În ceea ce priveşte coloranţii, inovaţiile Syoss Color şi Perfect Mousse au avut mare succes. Pe segmentul Styling, noutăţile au fost relansarea gamei Taft şi Taft Ultra cu Argon Oil. Pe segmentul Body Care trimestrul III a însemnat noi lansări, printre care şi Fa Mystic Moments.  Creşteri a raportat şi sub-divizia Produse Profesionale , cea mai importantă activitate fiind relansarea gamei Essensity. În concluzie, într-un context dificil, diviyia a reuşit sa îşi consolideze poziţia pe piaţă dar să şi câştige cotă de piaţă.


Divizia Adezivi Tehnologii a raportat performanţe foarte bune, vânzări de 1,945 milioane euro, peste nivelul pieţelor în toate regiunile.  Creşterea organică a vânzărilor a fost de 9.7 procente. Creşterea vine în principal de la creşterea volumului. Toate sub-diviziile şi toate regiunile au contribuit la această performanţă. Pieţele emergente - Asia (fără Japonia), Africa/Middle East, America Latină şi Europa de Est au continuat să înregistreze creşteri ale vânzărilor, cu creşteri organice de ordinul a două cifre.


Profitul operaţional s-a triplat faţă de perioada de referinţă, atingând un nou record de 268 milioane euro. Return on sales a crescut de asemenea semnificativ, cu 8.3 puncte procentuale, până la un nou nivel-record de 13.8 procente. Sub-divizia Adezivi Industriali, pentru consumatori şi de construcţii a raportat performanţe foarte bune în toate regiunile, creşteri substanţiale faţe de perioada de referinţă fiind raportate în America Latină şi Europa de Est. La fel, sub-diviziile Transport şi Metal şi General Industry au raportat rezultate încurajatoare. Per total, performanţa diviziei a fost peste nivelul de referinţă, datorită contribuţiei tuturor regiunilor şi tuturor sub-diviziilor.


În regiunea Europa/Africa/Orientul Mijlociu, vînzările au crescut organic cu 5.3 procente comparativ cu trimestrul III 2009, atingând 2,342 milioane euro. În special Africa/Middle East şi Europa de Est, au raportat creşteri organice aproape de ordinul a două cifre. Vânzările din regiunea America de Nord au atins 733 milioane euro, creşterea organică fiind de 4.2 procente. Regiunea America Latină a raportat o crestere organică a vânzărilor de 10.8 procente până la 259 milioane euro. În regiunea Asia-Pacific creşterea a fost de ordinul a două cifre, 14.9 procente, 579 milioane euro vânzări organice. În regiunile în creştere- Europa de Est, Africa/Orientul Mijlociu, America Latină şi Asia (fără Japonia), vânzările au crescut cu 20.7 procente până la 1,656 milioane euro, creşterea organică fiind de 10.1 procente, de ordinul a două cifre. Contribuţia pieţelor emergente la vânzările grupului a crescut de la 39 la 42 procente.


Henkel crede că toate diviziile sale vor continua să se dezvolte peste nivelul pieţelor pe care activează în ceea ce priveşte creşterea organică a vânzărilor. Au fost introduse deja schimbări la nivel operaţional şi Henkel aşteaptă, şi în continuare, “positive momentum”. De exemplu, compania anticipează contribuţii suplimentare la profit generate de sinergiile create ca urmare a integrării fostelor divizii National Starch şi o foarte strictă disciplină a costurilor. Toţi aceşti factori vor influenţa pozitiv dezvoltarea profitului operaţional ajustat (EBIT) şi a câştigurilor per acţiune preferenţială (EPS). Henkel aşteaptă o îmbunătaţire a acestor parametri comparativ cu anul 2009, un EBIT margin ajustat de peste 12.0 procente şi o îmbunătăţire a câştigurilor per acţiune preferenţială de peste 45 procente.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//