Millenium Communications isi schimba numele, sub care a fost cunoscut de mai ~ mult de zece ani in industria de comunicare. Millenium People devine un ~ grup de comunicare sub umbrela caruia activeaza mai multe entitati de business: ~ BORTUN•OLTEANU, ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Millenium People - noul brand al Millenium Communications

Millenium Communications isi schimba numele, sub care a fost cunoscut de mai mult de zece ani in industria de comunicare. Millenium People devine un grup de comunicare sub umbrela caruia activeaza mai multe entitati de business: BORTUN•OLTEANU, Rusu+Bortun Brand Growers, R+B Cyber Growers, Millenium Special Events Agency, The Institute si Fundatia Gala Societatii Civile.
In 2008, se naste Rusu+Bortun Brand Growers, agentie de strategie si manifestare de brand care in 2009 isi deschide R+B Cyber Growers, agentie de branding digital si manifestare online. Un an mai tarziu, se desprinde din Millenium Communications si BORTUN•OLTEANU, agentie de PR. Odata cu incheierea procesului de rebranding, din grupul Millenium People vor mai face parte Millenium Special Events Agency specializata in servicii de BTL si The Institute, unitatea de business a grupului, care se ocupa de organizarea festivalurilor AdPrint, Internetics (festivaluri proprii Millenium), dar si de Effie, ADOR si ADC*RO.
“Toate diviziile de business ale vechiului Millenium au devenit atat de puternice, incat fiecare avea un tip de notorietate, o reputatie doar a sa. Era un pic schizofrenic: o parte importanta din comunitatea de marcom ne stia doar ca organizatori de festivaluri, eventual doar de AdPrint, altii stiau ca facem doar Internetics, altii stiau doar de Gala Societatii Civile sau cuplate. Era o parte care ne stia doar ca agentie de PR, alta doar ca agentie de BTL. Cand a aparut Rusu+Bortun Brand Growers, cu activitati de strategie si manifestare de brand, confuzia a atins un punct maxim”, declara Andrei Bortun, Presedinte Millenium People, discutand despre motivele care au dus la rebranding.
“Suntem un grup pentru care principalul capital sunt oamenii. Credem ca suntem mai buni in a gasi oameni talentati si a-i integra in viziunea noastra de business decat in a construi sisteme si organizatii. Si atunci, macar pentru a elimina un potential esec, daca nu doar pentru a fructifica lucrul la care credem noi ca suntem buni, am luat decizia crearii unui grup. Pe langa asta, mai era pozitionarea neclara si faptul ca e foarte greu sa-ti propui sa fii cel mai bun, de exemplu, din PR, cand nu esti vazut ca o agentie de PR. Millenium People e un rezervor care se tot incarca cu oameni si scoate noi organizatii, noi oameni, noi echipe. Asta e si motivul pentru care ne aflam permanent in discutii cu organizatii care se pot afilia grupului sau oameni care sa construiasca sub umbrela grupului alte businessuri de comunicare” mai declara Andrei Bortun.
The Institute e noul brand construit de Millenium People si reprezinta entitatea de business care se va ocupa de organizarea AdPrint, Internetics, Effie, ADOR si ADC*RO. “Millenium se ocupa de organizarea celor mai importante festivaluri din Romania dedicate industriei de marcom, astfel ca ideea unui brand-umbrela sub care sa le strangem pe toate s-a nascut firesc. The Institute isi propune sa ajute industria comunicarii sa-si gaseasca reperele necesare cresterii si, in acelasi timp, sa creeze contextul pentru dezvoltarea festivalurilor pe care le are sub umbrela. O initiativa de apropiere si consolidare a comunitatilor din jurul festivalurilor The Institute e Teacher’s Film Festival, un proiect inceput la ADOR care are continuitate in cadrul Internetics 2010. Activitati asemanatoare au inceput inca de anul trecut cand URSUS, unul dintre sponsorii nostri, a ales sa creeze o platforma de sponsorizare pentru toate festivalurile Millenium” declara Irina Florea, Managing Director The Institute.
The Institute pregateste si un proiect in zona editoriala, Institute, The Magazine, o revista despre comunicare, branding, design si cultura. Desi ar putea parea o actiune nefireasca in conditiile actuale ale pietei, Institute, The Magazine este o continuare fireasca a activitatilor derulate de festivalurile The Institute.
Un alt proiect al Millenium People implicat in procesul de rebranding este Gala Societatii Civile, in jurul careia va fi construita Fundatia Gala Societatii Civile. Aceasta se va ocupa in continuare de organizarea competitiei, dar si de proiectele pe care Gala Societatii Civile le-a dezvoltat de-a lungul timpului: Bursa de voluntariat, Adopta un ONG si Comunicatorii. Pe langa asta, fundatia isi propune sa dezvolte Gala Societatii Civile si sa genereze noi proiecte menite sa creasca si sa intareasca Societatea Civila romaneasca.
Actionarii grupului Millenium People sunt: Andrei Bortun – Partener fondator, Catalin Rusu – Partener Rusu+Bortun Brand Growers si R+B Cyber Growers, Bogdan Theodor Olteanu – Partener BORTUN•OLTEANU si Marc Bortun - Partener Rusu+Bortun Brand Growers si R+B Cyber Growers.
Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care s-a ocupat de intregul proces de rebranding a fost compusa din Catalin Rusu – Brand Consultant & Creative Director, Tudor Nastase – Senior Designer si Anca Uscatescu – DTP & Postproduction Manager.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info