UniCredit Ţiriac Bank a lansat primul card de afinitate lansat împreună cu ~ UNICEF în România. Produsul, emis pe platformă MasterCard, se adresează tuturor clienţilor ~ care, prin utilizarea cardului de afinitate UNICEF la ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
UniCredit Tiriac Bank - card de debit si credit pentru sustinerea proiectelor UNICEF

UniCredit Ţiriac Bank a lansat primul card de afinitate lansat împreună cu UNICEF în România. Produsul, emis pe platformă MasterCard, se adresează tuturor clienţilor care, prin utilizarea cardului de afinitate UNICEF la comercianţi, doresc să susţină iniţiativa UNICEF privind crearea de saloane mamă – copil în maternităţile din România. Prin dotarea şi mobilarea maternităţilor care vor fi susţinute şi prin instruirea personalului medical, acestea vor putea să intre în Iniţiativa Spital Prieten al Copilului şi să devină centre de promovare a alăptării.
„Mecanismul cardului este foarte simplu: UniCredit Ţiriac Bank donează din veniturile băncii suma ce reprezintă 1% din valoarea fiecărei tranzacţii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianţi, fără niciun cost suplimentar pentru posesori”, spune Bogdan Spuza, Director Marketing şi Segmente UniCredit Ţiriac Bank.
„Posesorii cardurilor vor şti exact ce sumă a fost oferită prin donaţii în numele lor către UNICEF, pentru că vor primi informaţii actualizate lunar din partea băncii. În plus, am decis ca 50% din taxa anuala a pachetului UNICEF să fie, de asemenea, transferată către UNICEF”.
Cardul de afinitate UNICEF este disponibil în variantele de credit şi de debit. Ambele tipuri de produse oferă posesorilor posibilitatea să efectueze tranzacţii şi pe Internet şi să obţină informaţii despre sold direct de la bancomat. Cardurile sunt embosate, au încorporată tehnologia chip, pot fi utilizate atât naţional, cât şi internaţional. De asemenea, pot fi înrolate gratuit în sistemul 3D Secure, pentru a efectua tranzacţii în siguranţă pe Internet.
„Cardul de afinitate UNICEF arată cum se poate susţine continuu programul de transformare a maternităţilor din România, ajutând clienţii UniCredit Ţiriac Bank să doneze fără să facă niciun efort financiar suplimentar. Ei pot dona plătindu-şi, pur şi simplu, cumpărăturile proprii cu acest card, aşa cum ar face-o cu orice card obişnuit de debit sau de credit”, spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager România şi Moldova, MasterCard Europe. „Ne-am bucurat că şi acest produs, cu o misiune generoasă, care răspunde unor probleme sociale foarte acute, este realizat sub marca MasterCard şi că putem valorifica şi prin intermediul său experienţa vastă pe care am acumulat-o pe segmentul local de carduri affinity şi co-branded.”
Venitul minim necesar pentru obţinerea cardului de credit UNICEF este de 1.000 de RON. Limita de credit este de până la 30.000 de RON, dar nu mai mult decât echivalentul a trei salarii lunare nete. Perioada de graţie poate ajunge până la 56 de zile, iar suma minimă lunară de rambursat reprezintă doar 5% din suma utilizată.
Cardul de afinitate UNICEF este susţinut de Andreea Marin Bănică, în calitate de Ambasador al Bunăvoinţei pentru UNICEF în România. „Gesturile frumoase, dezinteresate sunt cu atât mai admirabile atunci când sunt făcute într-o perioadă grea, care ne pune pe toţi la încercare”, spune Andreea Marin Bănică. „Este un sentiment de împlinire sufletească deosebită să ştii că eşti o verigă dintr-un lanţ imens al omeniei. Un gest de rutină, cum este plata cu cardul la un comerciant, poate schimba în bine viaţa unui copil şi îi poate asigura o dezvoltare sănătoasă.”
„Cardul UNICEF - UniCredit Ţiriac Bank reprezintă o premieră pentru piaţa din România şi pentru noi”, a declarat Edmond McLoughney, reprezentant UNICEF România. „Cu fondurile strânse, UNICEF România va contribui la extinderea reţelei de Spital Prieten al Copilului. Copiii născuţi în aceste maternităţi vor avea cel mai bun start în viaţă, ei vor fi mai sănătoşi, mai inteligenţi şi mai echilibraţi emoţional. Mamele vor fi mai fericite, iar sistemul de sănătate va cheltui mai puţin cu îngrijirea lor. Obiectivul UNICEF este ca, pe termen lung, toate maternităţile din România să adopte practici Prietene ale Copilului.”
Detalii complete despre cardurile de afinitate UNICEF sunt disponibile în orice sucursală a UniCredit Ţiriac Bank, pe site-ul www.unicredittiriac.ro sau pe www.spitalprieten.ro.
UniCredit Tiriac Bank face parte din reteaua UniCredit Group, cel mai mare grup bancar din Europa Centrală si de Est si unul dintre cele mai mari din Europa. UniCredit Tiriac Bank este un veritabil "one-stop-shop" de servicii financiare, de care beneficiază în prezent 520.000 clienti activi prin intermediul a 234 de sucursale. În România, grupul oferă o gamă largă de produse specializate si servicii si prin intermediul partenerilor.
UNICEF este prezent în România şi în alte 150 de ţări şi teritorii pentru a promova supravieţuirea si dezvoltarea copiilor, din perioada copilăriei mici până la adolescenţă. În România, UNICEF susţine drepturile copiilor prin programe de sănătate şi nutriţie, educaţie de calitate, precum şi prin protecţia copiilor împotriva violenţei, neglijenţei şi HIV/SIDA. UNICEF este susţinut financiar integral prin contribuţiile voluntare ale persoanelor fizice, corporaţiilor, fundaţiilor şi ale guvernelor.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info