Sanofi-aventis extinde gama de succes Ibalgin cu forma de 200 mg. Ibalgin ~ 200 mg va beneficia de o campanie amplă de lansare, atât în ~ reviste consacrate, cât şi în farmacii, campanie desfăşurată în perioada ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Campanie de lansare Ibalgin 200 mg pregatita de Sanofi-aventis

Sanofi-aventis extinde gama de succes Ibalgin cu forma de 200 mg. Ibalgin 200 mg va beneficia de o campanie amplă de lansare, atât în reviste consacrate, cât şi în farmacii, campanie desfăşurată în perioada noiembrie-decembrie 2010 – „Formula adecvată în tratamentul durerilor de intensitate moderată!”. Campania de promovare va continua în 2011, urmărindu-se integrarea şi a altor canale media targetate pe consumatorii tineri. Valoarea de rate-card a campaniei de lansare se ridică la 180.000 euro.
„Targetul principal îl reprezintă persoanele tinere, de până în 35 de ani, cu o viaţă activă şi care se confruntă cu dureri uzuale, de intensitate moderată: dureri de cap, dureri provocate de activitatea sportivă (dureri musculare şi articulare) sau dureri de spate. Aceşti tineri au nevoi specifice, iar acum le oferim o soluţie rapidă şi eficientă pentru a-şi putea continua activitatea. Astfel, Ibalgin 200 mg vine în întâmpinarea nevoilor lor ca o soluţie optimă!”, a explicat Marius Topală, Director CHC sanofi-aventis.
Medicamentul are o acţiune complexă, cu efect triplu: analgezic, antiinflamator şi antipiretic. Ibalgin 200 mg elimină eficient durerea prin administrarea unei doze adecvate de substanţă activă.
Ibalgin 200 mg este destinat adulţilor şi adolescenţilor cu vârsta peste 12 ani. Doza maximă recomandată este de 6 comprimate pe zi. Medicamentul este disponibil în cutii cu 12 şi 24 comprimate filmate, în toate reţelele mari de farmacii.
Ibalgin 200 mg face parte din gama de succes IBALGIN, cea mai dinamică gamă de pe piaţa de analgezice şi antiinflamatoare orale, forme solide, OTC (cu eliberare fără prescripţie medicală). Gama cuprinde, alături de Ibalgin 200 mg: Ibalgin Forte 400 mg - pentru dureri puternice, Ibalgin Rapid 400 mg - cu absorbţie accelerată, pentru situaţiile în care este necesară calmarea rapidă a durerilor puternice, Ibalgin Baby – suspensie pediatrică eliberată pe bază de prescripţie medicală şi Ibalgin Gel.
Conform datelor Cegedim, segmentul de ibuprofen a asigurat în perioada septembrie 2009 – august 2010 cea mai importantă creştere (+25% în valoare) pe o piaţă a analgezicelor OTC orale, forme solide, în stagnare: creştere de 3,1% în valoare (până la 152 milioane lei) şi scădere de 8% în volum (până la 38 milioane unităţi). În cadrul segmentului, gama Ibalgin comprimate a avut cel mai spectaculos ritm de creştere în perioada raportată, respectiv 64% în volum (până la 600.000 unităţi) şi 58% în valoare (până la 4,2 milioane lei).
“Dinamica gamei Ibalgin confirmă faptul că brandul devine din ce în ce mai cunoscut şi apreciat de consumatori. Anul 2010 a fost bogat în evenimente pentru Ibalgin, prin două mari lansări, respectiv Ibalgin Rapid 400 mg şi Ibalgin 200 mg. Anul viitor ne vom concentra pe creşterea tuturor brandurilor din gamă cu o atenţie sporită acordată utilizatorilor fideli”, a declarat Marius Topală, Director CHC sanofi-aventis.
Sanofi-aventis este lider pe piaţa de analgezice orale solide OTC, cu o cotă de piaţă de 41% în valoare şi 40% în volum (ianuarie-august 2010). Obiectivul principal al companiei pentru 2011, pe această piaţă, îl constituie întărirea poziţiei prin consolidarea fiecăruia dintre brandurile din acest portofoliu: Antinevralgic - perfect poziţionat pentru combaterea durerilor de cap şi Ibalgin - recunoscut în combaterea unor multiple tipuri de durere.
Sanofi-aventis, lider mondial în producţia de medicamente, descoperă, dezvoltă şi distribuie soluţii terapeutice pentru a îmbunătăţi viaţa tuturor oamenilor. Sanofi-aventis este cotată la bursele de valori din Paris (EURONEXT: SAN) şi New York (NYSE: SNY).
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info