Primele noua luni ale anului 2010 au reprezentat o evolutie ascendenta pentru ~ URBB, producatorul berii Tuborg, care a inregistrat o crestere totala a vanzarilor ~ de 7 fata de perioada similara din 2009. Vanzarile de bere devanseaza ~ cu 2 situatia ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Tuborg, Carlsberg, Skol, Guinness si Granini - cresteri in primele 9 luni din 2010

Primele noua luni ale anului 2010 au reprezentat o evolutie ascendenta pentru URBB, producatorul berii Tuborg, care a inregistrat o crestere totala a vanzarilor de 7% fata de perioada similara din 2009. Vanzarile de bere devanseaza cu 2% situatia din anul precedent, in timp ce Granini are o crestere de 4% in categoria bauturilor necarbonatate.
Comparativ cu anul 2009, luna care a inregistrat cele mai mari cresteri a fost august 2010, cand volumul de bere vanduta a inregistrat o crestere de 19%, iar in cazul Granini cresterea a fost de 13%. In perioada iunie-august, marca Granini a cumulat 40% din totalul vanzarilor primelor noua luni ale anului, iar vanzarile de bere au atins in cele trei luni aproximativ 50% din totalul vanzarilor din perioada ianuarie – septembrie 2010.
"In primele noua luni ale anului, Tuborg, Carlsberg, Skol si Guinness si-au dezvoltat cotele de piata pe segmentele pe care activeaza, iar Granini a avut o crestere de 4%. Toate acestea demonstreaza ca si in aceasta perioada dificila consumatorii aleg produsele de calitate, care ii reprezinta", a declarat Shachar Shaine, Presedinte URBB & Carlsrom Beverage.
La nivelul pietei, singurul segment care a cunoscut cresteri este cel de produse importate. In acest context, preferintele de consum ale anului 2010 s-au orientat mai putin spre segmentele superpremium si premium, in timp ce segmentele mainstream si local au avut cea mai redusa regresie procentuala.
In ceea ce priveste cota de piata a companiei, in perioada ianuarie - august 2010 aceasta a atins 10.4%, respectiv 17.6%, daca nu luam in considerare segmentul local pe care compania nu activeaza. Pana la finalul anului, cota de piata estimata pentru bere este de 10.5%, lansarea sortimentului special Tuborg Christmas Brew fiind asteptata sa devanseze cu 3-5% vanzarile din 2009.
"Impactul recesiunii economice asupra resurselor financiare a facut ca romanii sa se orienteze spre ofertele promotionale de produse. O cercetare efectuata de compania noastra in luna iulie a acestui an arata ca pe primul loc in alegerea produsului pe care sa il cumpere este favorabilitatea fata de brand (36%). La egalitate se afla alegerea in functie de pret si a produselor reci (in special in timpul verii), cu o valoare de 17%, iar pe locul trei se afla alegerea produselor care au oferte speciale (7.4%). Ultimile doua locuri sunt ocupate de achizitia in functie de reclama produsului sau recomandarea vanzatorului (3.5%) si de influenta la raft, in magazin, de plasamentul sau vizibilitatea produselor (3%)", spun oficialii URBB.
URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii, a bauturilor racoritoare si recent, pe cea a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: pe piata berii marcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny, Granini pe piata bauturilor racoritoare, precum si recenta lansata marca de apa minerala Bilbor.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info