• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Lindab a anuntat profit cu 46% mai mare in trimestrul trei din 2010

Lindab a anuntat profit cu 46% mai mare in trimestrul trei din 2010

În perioada iulie-septembrie 2010, profitul Grupului Lindab a crescut cu 46% faţă de perioada similară a anului trecut, până la valoarea de 23 milioane EUR (comparativ cu 15,8 milioane EUR în T3 2009). Vânzările au crescut cu 3% (de la 199 milioane EUR la 205 milioane EUR).


În ceea ce priveşte evoluţia în primele nouă luni ale anului, vânzările Lindab au scăzut cu 11%, până la 527 milioane EUR (faţă de 591 milioane EUR în perioada similară a anului trecut), în timp ce profitul a crescut cu 2%, până la 29,6 milioane EUR (29 milioane EUR în primele 9 luni ale lui 2009).


Rezultatele înregistrate în cel de-al treilea trimestru pe fiecare divizie de business au fost conform aşteptărilor, în linie cu tendinţele generale de evoluţie observate în acest an. Pe Divizia Profile Componente s-a remarcat un nivel foarte bun al cererii, cu o creştere a vânzărilor de 7%, provenită în special din zona rezidenţială. Suedia se evidenţiază în mod special, în luna septembrie înregistrând un maxim istoric din punct de vedere al vânzărilor pe această piaţă, în timp ce piaţa daneză începe să arate semne de revenire.


Divizia Building Systems (clădiri metalice) a avut, de asemenea, o activitate de vânzări pozitivă, care s-a reflectat într-o creştere cu 20%. Rezultatele înregistrate pe acest segment s-au datorat în special vânzărilor din Europa Centrală şi de Est şi zona Rusiei şi Comunitatea Statelor Independente (CSI), datorită finalizării unor comenzi realizate în trimestrul al doilea. Comenzile în T3 s-au păstrat, de asemenea, la un nivel bun, în special în CSI. Grupul şi-a concentrat eforturile asupra pieţei din Rusia, o piaţă care dă deja semnale pozitive, iar strategia de viitor presupune sporirea capacitatii de producţie şi a eficienţei la fabrica de la Yaroslavl.


Evoluţia Diviziei Ventilaţii a fost una stabilă în general, dar cu variaţii destul de mari între pieţele locale, înregistrând în T3 vânzări în uşoară scădere (-3%). Tendinţa de evoluţie este una pozitivă în Suedia şi Finlanda, fiind constantă în Germania şi Marea Britanie. Piaţa non-rezidenţială rămâne în continuare fragilă. Pentru a spori profitabilitatea, Grupul va inaugura anul viitor încă un spaţiu de producţie de 10.000 mp în Cehia, unde va muta o parte din producţie începând cu T2 2011.


Din punct de vedere geografic, zonele cu poziţie bună sunt cea Nordică, Europa Occidentală şi Europa Centrala şi de Est, în timp ce Rusia şi CSI sunt considerate a fi regiuni cu mare potenţial de creştere.


"Evoluţia noastră în cel de-al treilea trimestru a confirmat tendinţele recente şi aşteptările noastre: avem semnale pozitive din direcţia pieţei rezidenţiale, pieţele non-rezidenţiale s-au stabilizat şi am reuşit să contracarăm efectele costului ridicat al oţelului prin preţurile de vânzare. Per ansamblu, noua strategie presupune să ne concentrăm eforturile, atenţia şi resursele către segmentele de business pe care le considerăm puncte forte, pe cele mai atractive pieţe. În prezent, avem multe activităţi aflate în faza de implementare pe fiecare zonă de business, concentrându-ne pe zonele care vor atrage o creştere mai puternică şi profitabilă în anii următori. Perspectiva asupra pieţei rămâne neschimbată. Pe segmentul rezidenţial aşteptăm continuarea creşterii, în special în pieţele nordice, pe zona de profile componente. În ceea ce priveşte pieţele non-rezidenţiale, semnalele externe continuă să indice începutul unei reveniri pe acest segment în cea de-a doua jumătate a lui 2011", a declarat David Brodetsky, Preşedinte şi CEO Lindab Group.


Lindab Group dezvoltă, produce şi promovează soluţii moderne pentru construcţii civile şi industriale şi sisteme ecologice de ventilaţii. Lindab Group are puncte de lucru în 31 de ţări şi un număr de 4900 de angajaţi.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//