• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ideal Boutique, magazin online de accesorii pentru femei lansat cu investitie de 15000 de euro

Ideal Boutique, magazin online de accesorii pentru femei lansat cu investitie de 15000 de euro

Tanara antreprenoare Alexandra Popa (26 ani) a lansat in octombrie 2010 magazinul online de accesorii www.idealboutique.ro, in urma unei investitii initiale de 15.000 de euro pe care se asteapta sa o recupereze in jumatate de an. Fondurile au fost folosite pentru constituirea stocurilor, branding si dezvoltarea site-ului de shopping online, promovare si cercetare de piata, se precizeaza intr-un comunicat de presa citat de www.BrandInfo.ro.


„In domeniul accesoriilor pentru femei, cererea este in crestere, mai ales pentru accesorii de calitate accesibile ca pret. Cu exceptia brandurilor locale si a celor internationale, nu exista branduri care sa ofere clientelor accesorii - in special genti - din piele naturala, convenabile ca pret, dar si in tendinte,” spune Alexandra Popa, concluzionand principalele rezultate ale studiului sau de piata.


In promovarea afacerii, antreprenoarea a ales sa se concentreze in special pe media sociala si online. Cel mai important instrument fiind pagina dedicata de Facebook – cu peste 600 de fani in acest moment.


Promovarea a fost completata de  organizarea unui eveniment de inaugurare de doua zile, la care au fost prezente 80 de persoane si in timpul caruia s-au achizitionat aproximativ 60 de produse.


Cel mai solicitate produse au fost curelele si manusile, spre deosebire de mediul online, unde gentile si hainele de blana au tinut capul de afis.


In prezent exista pe site peste 50 de modele de tinute si accesorii realizate din piele naturala sau blana. Numarul de vizitatori in medie, la 3 saptamani de la lansarea site-ului, a fost de aproximativ 130 vizitatori pe zi, trecand pana in prezent "pragul" magazinului online peste 1100 vizitatori. Comenzile vin atat din Bucuresti, cat si din tara.


Un plus pe care il aduce agazinul online www.idealboutique.ro este faptul ca ofera posibilitatea de a vedea texturile si culorile materialelor fotografiate in amanunt. Astfel, clientele apreciaza exact marimea fiecarui produs si vor lua decizii de cumparare de care pot fi sigure si multumite, se mai mentioneaza in sursa citata.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//