• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cesarom estimeaza ca 20% din placile ceramice vandute in Romania sunt sub cerinte minime de calitate

Cesarom estimeaza ca 20% din placile ceramice vandute in Romania sunt sub cerinte minime de calitate

Aproximativ 20% din cantitatea de gresie şi faianţă existentă pe rafturile magazinelor din România au defecte de aspect ale suprafeţei, fiind necesară înlocuirea lor după un timp mult mai scurt decât în mod normal, conform estimărilor Cesarom, liderul pieţei locale de plăci ceramice, se precizeaza intr-un comunicat de presa citat de www.BrandInfo.ro.


„În ultimii doi ani s-a accentuat tendinţa românilor de a cumpăra plăci ceramice cât mai ieftine, ceea ce a determinat o creştere semnificativă a importurilor de produse extrem de proaste calitativ”, a declarat Eduard Măcărescu, Directorul Comercial al Cesarom.


Potrivit oficialului companiei, acestea au abateri dimensionale şi creează dificultăţi majore în momentul placării. De cele mai multe ori, plăcile nu sunt rectangulare sau plane şi atunci când se montează se pot sparge cu uşurinţă. Pentru montarea plăcilor de gresie trebuie să se ţină cont şi de calibru (dimensiuni de lucru inscripţionate pe cutie).


Alte plăci prezintă defecte de suprafaţă (ciobituri, cratere, harise etc.) care pot avea efect în timp.


Unele defecte mai mici au doar impact de ordin estetic. Pe suprafaţa unor produse, se pot observa de multe ori puncte negre, pete sau nuanţe diferite care pot crea ambiente neplăcute. În schimb defectele mari, precum lipsa de glazură de pe faţa plăcii, o altă problemă frecventă, vor înlesni absorbţia apei şi vor reduce drastic durata de viaţă a produselor. De foarte multe ori, există situaţii când aceste plăci trebuie înlocuite chiar şi după câteva luni de la montare. 


„De preferat ar fi să se evite plăcile ceramice care nu au specificate pe ambalaje desinaţia exactă: pentru perete sau podea, exterior sau interior sau pentru spaţii cu trafic mediu sau intens”, a mai adăugat oficialul Cesarom.


Acesta a subliniat, de asemenea, că la achiziţia de gresie şi faianţă cumpărătorii ar trebui să verifice ca pe cutie să fie indicate numele şi adresa producătorului, marca produsului, dimensiunea şi codul acestuia, dar şi nuanţa, calibrul sau data de fabricaţie.


Oficialul Cesarom sfătuieşte cumpărătorii să nu aibă ca unic criteriu de selecţie preţul, factorii estetici şi tehnici fiind esenţiali pentru a evita înlocuirea plăcilor ceramice într-un timp foarte scurt.


Cesarom este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de peste 40 de ani. Compania a devenit, începând cu 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiţi producători europeni şi mondiali de plăci ceramice (gresie, faianţă, decoruri).


O dată cu intrarea în grupul Lasselsberger, compania şi-a schimbat numele în Lasselsberger SA, dar a păstrat marca de produs Cesarom.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//