Internetics aniverseaza 10 ani printr-o serie de evenimente menite sa reuneasca profesionistii ~ din online, in perioada 15 - 16 noiembrie 2010. Festival de marketing, ~ branding si advertising, Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul ~ conturarii ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Internetics - 10 ani de marketing, branding si advertising

Internetics aniverseaza 10 ani printr-o serie de evenimente menite sa reuneasca profesionistii din online, in perioada 15 - 16 noiembrie 2010. Festival de marketing, branding si advertising, Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul conturarii industriei de online, contribuind pe parcursul celor zece editii la cresterea si dezvoltarea acesteia.
In cadrul festivalului de anul acesta, un eveniment Internetics HotSpot va avea loc pe data de 15 noiembrie 2010, incepand cu ora 18:00, in Club Spice (Calea Victoriei 21-23). Gala de Premiere Internetics va avea loc marti, 16 noiembrie, la Opera Romana (Bd. Mihail Kogalniceanu, 70-72), de la ora 19:30. Dupa Gala de Premiere, URSUS organizeaza un After Party in Club Embryo (Str. Ion Oteleseanu Nr. 3,) incepand cu ora 22:30.
Primul panel din cadrul Internetics HotSpot va fi dedicat unei discutii despre sistemul de operare Android si modul in care acesta va influenta comunicarea companiilor in viitor. Sesiunea este oferita de Samsung Galaxy Tab.
Samsung organizeaza, de asemenea, concursul online „People’s Voice”, care se deruleaza in pagina de facebook a Internetics si in cadrul caruia participantii pot castiga un Samsung Galaxy Tab.
Evenimentul HotSpot va include si Sesiunea Digital IQ, conceputa in colaborare cu Digital.IQads, care va gazdui o masa rotunda la care participa agentii si clienti. Tema abordata va fi „Cum se masoara eficienta comunicarii online in prezent, in Romania?”, iar discutia va fi moderata de Bogdana Butnar, Head of New Business si Digital la Headvertising si membru al juriului Internetics 2010.
Printre subiectele de discutie din Sesiunea de Digital IQ, vor fi: ce fel de criterii de evaluare impun clientii, cum sunt formulate obiectivele strict pentru online si care sunt consecintele cand o agentie interactiva nu-si atinge obiectivele asumate. Participantii vor putea afla daca industria de online din Romania a depasit stadiul rapoartelor de evaluare bazate doar pe indicatori de trafic, care este modul de evaluare a componentei online dintr-o campanie integrata, cum se masoara eficienta comunicarii in social media, dar si care sunt conditiile in care se face cercetare pentru evaluarea unei campanii online.
Castigatorii Internetics 2010 vor fi anuntati in cadrul Galei de Premiere care va avea loc la Opera Romana. Dupa Gala de Premiere, castigatorii vor putea fi sarbatoriti in cadrul unui After Party oferit de URSUS, in club Embryo.
Calendarul evenimentelor Internetics: Luni, 15.11.2010: Internetics HotSpot, ora 18:00, Club Spice (Calea Victoriei 21-23); Marti, 16.11.2010: Gala de Premiere Internetics, ora 19:30, Opera Romana (Bd. Mihail Kogalniceanu, 70-72); Marti, 16.11.2010: After Party URSUS, ora 22:30, Club Embryo (Ion Oteleseanu Nr. 3).
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info