• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Germanwings - desemnata cea mai productiva linie aeriana germana, conform Profiles International

Germanwings - desemnata cea mai productiva linie aeriana germana, conform Profiles International

Germanwings este una dintre cele mai productive companii ale Germaniei – acesta este rezultatul celui mai recent studiu publicat de către Profiles International, lider mondial în măsurarea instrumentelor de profil.


Studiul se desfăşoară pe mai multe categorii, printre care şi categoria companii aeriene. Cercetarea relevă faptul că Germanwings, înfiinţată în 2002, este cea mai productivă linie aeriană germană şi se alătură unor nume mari, precum T-Mobile, Microsoft, Deutsche Bank, Philips, Krombacher Brauerei, Aldi-Süd, Bauhaus sau C&A, fiecare având alt domeniu de activitate.


Pentru studiul actual au fost luate în considerare rezultatele obţinute în 2009 a peste 1000 de companii germane, acestea fiind grupate în 12 categorii cu 80 de subcategorii. Firmele fruntaşe s-au bucurat de un rezultat optim privind cifra de afaceri şi numărul angajaţilor full time, cele mai importante criterii pentru stabilirea productivităţii fiind cele tehnologice şi financiare, eficienţa marketingului, dar mai ales calitatea muncii depuse.


Germanwings este una dintre cele mai de succes linii aeriene low-cost din Europa. Linia aeriană operează zboruri către peste 70 de destinaţii din Europa, de pe 6 aeroporturi germane: Köln/Bonn, Stuttgart, Berlin Schönefeld, Hamburg, Hanovra şi Dortmund. Germanwings are o flotă nouă, formată din 30 de avioane de tipul Airbus A319.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//