• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

FitCurves - club de fitness adresat exclusiv femeilor - cauta noi parteneri in franciza

FitCurves - club de fitness adresat exclusiv femeilor - cauta noi parteneri in franciza

Compania FitCurves a intrat pe piata din Romania in urma cu un an si are la baza un concept de fitness de origine americana, destinat exclusiv femeilor. Avand in vedere succesul inregistrat de primul club, francizorii sunt acum hotarati sa dezvolte reteaua de cluburi FitCurves in toata tara, se precizeaza intr-un comunicat de presa transmis de www.startups.ro.


“Strategia de dezvoltare a companiei a constat in deschiderea primului club pilot din tara, pentru a testa piata romaneasca. Acesta a fost inaugurat in noiembrie 2009 in zona Vitan din Bucuresti”, a spus pentru startups.ro Emanuel Clonda, proprietarul primului club FitCurves din Romania.


Master francizorii care au brandul in subordine in Romania au inaugurat primul club la inceputul anului 2009, in Bulgaria, si s-au extins in prezent si in tara noastra, in Polonia, Cehia, Georgia si Kazakhstan. La nivel regional, master francizorii au in subordine 14 cluburi si numeroase cereri pentru noi deschideri.


Taxa de franciza pentru Romania are un pret redus in urmatorul an, deoarece se doreste dezvoltarea in regiune. Momentan, aceasta taxa este de 20.000 euro, suma care include aparatele, know-how, cat si participarea la trainingul Club Camp din Marea Britanie. In Europa si in SUA, taxa de franciza variaza intre 25.000 de euro si 35.000 de euro. Redeventa este fixa si se plateste lunar, astfel incat cresterea cifrei de afaceri nu afecteaza redeventa.


La nivel international, FitCurves este un jucator cheie in industria sanatatii, pe o piata cu venituri de aproximativ 20 de milioane de dolari numai in SUA.

 


FitCurves este cea mai mare franciza de fitness din lume, lider de piata in SUA, Canada, Australia, Japonia, Argentina, Brazilia, Columbia, Costa Rica, Cipru, Ecuador, Franta, Grecia, Ungaria, Irlanda, Israel, Korea, Mexic, Olanda, Noua Zeelanda, Africa de Sud, Spania, Marea Britanie si Ucraina.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//