• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mihai Fetcu - Director de Creatie la agentia Lowe

Mihai Fetcu - Director de Creatie la agentia Lowe

Mihai Fetcu, noul Director de Creatie al Lowe, a absolvit Facultatea de Arte Decorative şi Design în cadrul Universităţii de Arte Bucureşti, lucrează de 12 ani în advertising, a fost premiat la Effie, are 3 invenţii înregistrate la OSIM şi a realizat prototipul 100% funcţional al unui autoturism de teren.


Mihai Fetcu s-a alăturat echipei Lowe & Partners în 2009 ca Senior Art Director, iar de la 1 iulie 2010 coordonează activitatea departamentului de creaţie.
Işi propune o nouă abordare funcţională a modulului creativ, completând structura deja consacrată – art & copy cu reprezentantul de client service, care în viziunea sa trebuie să fie implicat 100% în activitatea unitului creativ. Astfel, la Lowe & Parteners funcţionează în prezent trei celule creative, fiecare formata din art, copy şi client service.


“Ca şi strategie, lucrez la formarea unui “nucleu” compus din oameni încordaţi, gata de acţiune. Cu acest “pachet” putem răspunde rapid şi profesionist oricărui brief. Cred că pentru a fi performant în ziua de azi, o echipă de creaţie trebuie compusă  din minim 3 oameni: art, copy şi client service. Noi o facem de ceva vreme şi se vede. Client Service-ul joacă în această formulă, un rol strategic dar se implică activ şi în procesul creativ” spune Mihai Fetcu.


La Lowe, Fetcu a coordonat licitaţii şi proiecte de creaţie precum – relansarea Kinder Surprise în România, lansarea Domestos BactiStop în România, campania corporate Labormed (prima astfel de campanie dezvoltată de un producător de medicamente generice în România), campania Teva pentru brandul de vitamine Tuti Platforma mămică24h dezvoltată pentru Johnson&Johnson şi exportată de Lowe România în 4 ţări europene. Mihai Fetcu are 31 de ani şi este tatăl a doi băieţi: Iuri şi Ian.


Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint, în România de 17 ani, Lowe creează pentru clienţi precum Austrian Airlines, Bayer, Boehringer-Ingelheim, Crucea Roşie Română, Eli Lilly, Ferrero, Johnson & Johnson,  La Redoute, Labormed sau Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Delikat).


Lowe & Partners România este membră a grupului de companii din care mai fac parte Medic One, Initiative, Lowe PR, Brand Connection si HyperActive. Lowe & Partners este companie americană cu headquarters la Londra şi birouri în peste 90 de ţări si peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din intreaga lume.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//