• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Intel sustine o noua misiune: centre de date deschise pentru cloud computing

Intel sustine o noua misiune: centre de date deschise pentru cloud computing

În cadrul evenimentului desfăşurat în sala Globe for Science and Innovation la CERN, Intel Corporation a dezvăluit o serie de noi iniţiative încadrate în viziunea “Cloud 2015” ce au ca scop transformarea computing-ului online actual bazat pe tehnologiile cloud într-unul eficient, sigur şi simplu.


Viziunea Cloud 2015 a Intel are la bază trei elemente cheie: o reţea comună ce permite schimbul de date între sistemele interne şi cele externe; o reţea automatizată care va permite deplasarea sigură şi automată a aplicaţiilor şi resurselor pentru a îmbunătăţi semnificativ eficienţa energetică în cadrul centrelor de date; “nori” inteligenţi dedicaţi PC-urilor şi altor dispozitive, care vor şti ce tip de aplicaţii, comenzi şi tipuri de procesare ar trebui să fie rulate în “nor” sau pe laptop, smartphone, sau alt dispozitiv, astfel preluând specificaţiile unice ale dispozitivului la care se conectează, optimizând în totalitate experienţa online.


Intel va susţine aceste trei scopuri prin crearea de noi capacităţi software pentru procesoarele Intel Xeon, procesoare ce dispun de tehnologiile Intel Virtualization Technology (Intel VT) şi Intel Trusted Execution Technology (Intel TXT), tehnologii care sunt baza cloud computing-ului de astăzi.

 

Pentru a putea îndeplini obiectivele Cloud 2015, Intel a ajutat la crearea Open Data Center Alliance (Alinaţa Centrelor de Date Deschise), o coaliţie formată din mai mult de 70 de companii, care împreună investesc în IT mai mult de 50 de miliarde de dolari anual şi care desfăşoară proiecte pentru dezvoltarea tehnologiei cloud.


Printre membri comitetului de conducere a alianţei se numără BMW, China Life, Deutsche Bank, J.P. Morgan Chase, Lockheed Martin, Marriott International, Inc., National Australia Bank, Shell, Terremark şi UBS. Alianţa va oferi software-ul şi hardware-ul care va conduce în viitor la crearea de soluţii mult mai deschise şi interoperabile pentru cloud computing şi centrele de date. Rolul deosebit al lui Intel din cadrul alianţei este unul consultativ, îndreptat iniţial către companiile producătoare de echipamente pentru end-user şi nu către furnizorii de tehnologie.


Intel doreşte ca prin Open Data Center Alliance să ofere produse şi soluţii în concordanţă deplină cu viziunea şi obiectivele actuale ale alianţei. Intel va colabora cu partenerii săi ce dezvoltă software şi hardware, determinând industria să inoveze folosind aceste standarde deschise, oferind o rampă de lansare următoarei generaţii de Internet. În acelaşi timp, prin intermediul acestei alianţe, Intel va oferi un sistem cloud deschis, eficient şi sigur, care va sta la baza afacerilor, jocurilor, muzicii, serviciilor de social media şi a serviciilor web care încă nu au fost inventate.


“Industria are oportunitatea de a accelera potenţialul cloud computing-ului, oferind prin această transformare avantaje economice superioare” a declarat Kirk Skaugen, Vice President şi General Manager al Intel Data Center Group. “Prin intermediul alianţei Open Data Center Alliance, business-urile de top ale lumii sunt concentrate şi participă activ, împreună cu Intel şi cu industria high-tech, la găsirea de soluţii pentru problemele dificile ridicate de cloud computing.


Industria serverelor a trecut printr-o transformare uimitoare de la introducerea procesoarelor Intel Pentium Pro în 1995. Scopul nostru este de a ne asigura de faptul că prin cloud computing se vor oferi soluţii economice ideale, bazate pe acelaşi principiu fundamental – inovaţia pe standarde deschise şi interoperabile.  


Scopul programului Intel Cloud Builders este acela de a facilita îndeplinirea viziunii Cloud 2015. Intel a anunţat o extindere semnificativă a acestui program care reuneşte parteneri de top din industria soluţiilor software şi a sistemelor, pentru a oferi sfaturi şi îndrumare practică despre cum se implementează, menţine şi optimizează o infrastructură cloud.


În timp ce alianţa va determina viitoarele cerinţe pentru infrastructura cloud, programul Intel Cloud Builders va ajuta la îndeplinirea acestor cerinţe cu soluţii complete. Programul are acum un total de 20 de arhitecturi de referinţă, urmând ca în viitor Intel să dezvolte alte asemenea arhitecturi.
Intel Cloud Builders reprezintă o comunitate formată din cei mai importanţi furnizori de tehnologie de cloud computing, printre care Canonical, Cisco, Citrix, Dell, EMC, Enomaly, Eucalyptus Systems, Gproxy, HP, IBM, Intel, Joyent, Microsoft, NetApp, NetSuite, Novell, Parallels, Red Hat, Univa şi VMware.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//