• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Orange va lansa in Romania o noua viziune de brand

Orange va lansa in Romania o noua viziune de brand

Orange va lansa in Romania campania de comunicare a noii viziuni de brand, parte a celei mai mari campanii integrate Orange la nivel mondial.

"De la lansarea la nivel mondial in 1994,  Orange a evoluat continuu si a devenit mai mult decat o companie de telecomunicatii mobile in contextul noii lumi digitale contemporane. Transformarea Orange in operator convergent si furnizor de continut face necesara reimprospatarea brandului pentru a ne asigura ca transmitem tot ceea ce poate face acesta pentru clientii sai. "Together we can do more" este noul slogan care exprima increderea noastra in puterea oamenilor de a realiza mai mult impreuna", a declarat Richard Moat, CEO Orange Romania.

Noua viziune este in acord cu valorile brandului Orange: simplu, deschis, surprinzator, dinamic si onest. Coerenta si continuitatea in comunicare sunt asigurate si de identitatea grafica a brandului care ramane neschimbata.

De la preluarea pozitiei de lider al pietei de telecomunicatii din Romania, in decembrie 2004 si pana in prezent, Orange si-a dublat numarul de clienti si valoarea anuala a veniturilor obtinute. Aceste realizari se datoreaza orientarii catre client, investitiilor masive in dezvoltarea retelei de servicii, in extinderea retelei de distributie si datorita lansarii unor produse si servicii inovative.

"Scopul nostru este sa mentinem nivelul inalt al calitatii serviciilor oferite clientilor nostri si sa diversificam gama de solutii inovative de comunicare Orange", a adaugat Richard Moat.

Noua campanie de brand, realizata de Publicis, va debuta in Romania cu executii la TV, in  presa scrisa,  online, outdoor si in magazinele Orange.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//