Flamingo International estimeaza o crestere de 25-35 a vanzarilor de LCD-uri si ~ plasme in august 2008, fata de luna iulie 2008, evolutia fiind sustinuta ~ de Jocurile Olimpice de vara de la Beijing, derulate in perioada 8-24 ~ august 2008. Potrivit ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Flamingo International estimeaza cresteri la vanzarile de LCD-uri si plasme in Romania, cu ocazia Jocurilor Olimpice
Flamingo International estimeaza o crestere de 25-35% a vanzarilor de LCD-uri si plasme in august 2008, fata de luna iulie 2008, evolutia fiind sustinuta de Jocurile Olimpice de vara de la Beijing, derulate in perioada 8-24 august 2008.
Potrivit reprezentantilor Flamingo, Jocurile Olimpice 2008 sunt transmise pentru prima data in format Full HD, rezolutie care aduce o crestere a vanzarilor de LCD-uri cu diagonala mare, cuprinsa intre 102 cm si 250 cm.
"Asa cum am estimat la inceputul anului 2008, segmentul de LCD-uri si plasme reprezinta vedeta pietei de electronice anul acesta, datorita tendintei generale de inlocuire a televizoarelor cu tub catodic si achizitia unora cu tub plat, cat si de organizarea unor evenimente majore precum Campionatul European de Fotbal si Jocurile Olimpice de la Beijing.
Chiar daca Jocurile Olimpice de vara vor genera o crestere a vanzarilor de LCD-uri si plasme usor mai mica fata de perioada premergatoare Campionatului European de Fotbal, estimam ca acestea vor continua sa fie printre cele mai solicitate produse si in luna august. Astfel, valoarea medie investita de catre clientii nostri in aceasta categorie de produse se ridica la aproximativ 2.000 de RON", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
La ora actuala, gradul de intrare al televizoarelor LCD in mediul urban este de 20-25%, dublu fata de anul 2007, conform estimarilor Grupului Flamingo.
In primul semestru al 2008, Flamingo International a inregistrat vanzari triple pe segmentul de LCD-uri si plasme fata de aceeasi perioada a anului 2007, valori care se intrevad mentinute si in a doua jumatate a anului, compania inregistrand o cota de piata de 15% pe acest segment.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info