• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Flamingo International estimeaza cresteri la vanzarile de LCD-uri si plasme in Romania, cu ocazia Jocurilor Olimpice

Flamingo International estimeaza cresteri la vanzarile de LCD-uri si plasme in Romania, cu ocazia Jocurilor Olimpice

Flamingo International estimeaza o crestere de 25-35% a vanzarilor de LCD-uri si plasme in august 2008, fata de luna iulie 2008, evolutia fiind sustinuta de Jocurile Olimpice de vara de la Beijing, derulate in perioada 8-24 august 2008.

Potrivit reprezentantilor Flamingo, Jocurile Olimpice 2008 sunt transmise pentru prima data in format Full HD, rezolutie care aduce o crestere a vanzarilor de LCD-uri cu diagonala mare, cuprinsa intre 102 cm si 250 cm.

"Asa cum am estimat la inceputul anului 2008, segmentul de LCD-uri si plasme reprezinta vedeta pietei de electronice anul acesta, datorita tendintei generale de inlocuire a televizoarelor cu tub catodic si achizitia unora cu tub plat, cat si de organizarea unor evenimente majore precum Campionatul European de Fotbal si Jocurile Olimpice de la Beijing.

Chiar daca Jocurile Olimpice de vara vor genera o crestere a vanzarilor de LCD-uri si plasme usor mai mica fata de perioada premergatoare Campionatului European de Fotbal, estimam ca acestea vor continua sa fie printre cele mai solicitate produse si in luna august. Astfel, valoarea medie investita de catre clientii nostri in aceasta categorie de produse se ridica la aproximativ 2.000 de RON", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

La ora actuala, gradul de intrare al televizoarelor LCD in mediul urban este de 20-25%, dublu fata de anul 2007, conform estimarilor Grupului Flamingo. 

In primul semestru al 2008, Flamingo International a inregistrat vanzari triple pe segmentul de LCD-uri si plasme fata de aceeasi perioada a anului 2007, valori care se intrevad mentinute si in a doua jumatate a anului, compania inregistrand o cota de piata de 15% pe acest segment.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//