• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Muntenia si Moldova: creste numarul locuintelor amenajate cu placi ceramice Cesarom

Muntenia si Moldova: creste numarul locuintelor amenajate cu placi ceramice Cesarom

Muntenia (inclusiv Bucureşti) şi Moldova sunt în acest moment principalele regiuni din România în care amenajarea locuinţelor cu plăci ceramice Cesarom se află în continuă creştere, urmând ca acest trend să se menţină şi în perioada următoare, potrivit estimărilor liderului pieţei locale de gresie şi faianţă.

 

În acest moment, Muntenia şi Moldova reprezintă 50% din vânzările Cesarom, atât în ceea ce priveşte volumul cât şi valoarea, ponderea acestora urmând să crească cu aproximativ 5% în următorii trei ani.

 

„În ultimii doi ani vânzările Cesarom în regiunea Moldova s-au majorat cu aproximativ 5%, ajungând în acest moment la 21% din totalul afacerilor companiei. În ceea ce priveşte Muntenia, creşterea din 2008 până în prezent a fost de 3%, ponderea fiind de 29% în acest an”, a subliniat Eduard Măcărescu, Directorul Comercial al Cesarom.

 

În ceea ce priveşte evoluţia ponderilor în următorii trei ani, oficialul companiei preconizează că vânzările în regiunea Moldova vor creşte cu 3%, în timp ce în Muntenia, majorarea va fi de 2%.

 

În acest moment, Ardealul reprezintă 27% din vânzările Cesarom, în timp ce Oltenia, Banatul şi Dobrogea au împreună o pondere de 23%.

 

„În Oltenia avem o reţea puternică de distribuţie şi o cotă mare de piaţă, însă zona fiind mai mică, din punct de vedere cantitativ şi valoric vânzările sunt sub cele din regiunile Muntenia, Ardeal şi Moldova”, a mai afirmat Eduard Măcărescu.

 

Acesta a adăugat, de asemenea, că vânzările companiei din Ardeal, Oltenia, Banat şi Dobrogea nu au suferit modificari în ultimii ani, iar acest lucru nu se va observa nici în viitor.

 

În privinţa particularităţilor de achiziţie în anumite zone ale ţării, oficialul companiei a declarat că s-a putut observa, în ultima perioadă, o atracţie a cumpărătorilor din Moldova pentru plăcile ceramice în culori precum albastru, roşu şi portocaliu. În acelaşi timp, în Oltenia culoarea preferată la achiziţie este bordo, iar în Ardeal culorile alese în majoritatea cazurilor sunt maro şi bej.

 

De asemenea, dacă în majoritatea regiunilor din România ponderea colecţiilor clasice şi a celor moderne este aproximativ egală în momentul achiziţiei, în Ardeal s-a observat o înclinare spre gamele clasice, care reprezintă 70% din vânzări.

 

Pentru anul în curs, Cesarom estimează că va raporta un avans de 10 procente al businessului, la 38,5 milioane de euro, pe fondul câştigării de cotă de piaţă de la importatorii care nu vor reuşi să supravieţuiască în actualele condiţii de piaţă dar şi datorită declinului înregistrat de producătorii de plăci ceramice din Spania.

 

Eduard Măcărescu a mai declarat că obiectivele companiei pentru anul în curs vor fi atinse şi datorită majorării ponderii exporturilor în totalul cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, iar creşterea cotei de piaţă la 38% în 2010, faţă de 36% în 2009, confirmă panta ascendentă pe care se află business-ul Cesarom.

 

Cesarom este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de peste 40 de ani. Compania a devenit, începând cu 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger, acesta fiind unul dintre cei mai renumiţi producători europeni şi mondiali de plăci ceramice (gresie, faianţă, decoruri).

 

Dupa intrarea în grupul Lasselsberger, compania şi-a schimbat numele în Lasselsberger SA, dar a păstrat marca de produs Cesarom.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//