• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Schneider Electric - 40 de posturi noi in Romania

Schneider Electric - 40 de posturi noi in Romania

Schneider Electric, specialist global în managementul energetic, va inaugura în primul semestru al anului 2011 un Centru de relaţii cu clienţii în Bucureşti pentru divizia sa de IT, APC by Scheider Electric. Centrul din România va reuni toate centrele existente de relaţii cu clienţii Schneider Electric din Europa.


Astfel, departamentul va răspunde atât telefonic, cât şi electronic solicitărilor venite din partea clienţilor din Europa – Germania, Franţa, Italia, Spania, Portugalia, Olanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, România, Grecia. Discuţiile vor fi purtate în limba maternă a fiecărui client şi vor oferi răspunsuri cu privire la produsele, soluţiile şi serviciile APC by Schneider Electric, termenele de livrare şi specificaţiile tehnice ale produselor. Noul departament va urmări şi identificarea de noi oportunităţi de afaceri.

 
„Schneider Electric aduce o veste bună tuturor celor care îşi caută un loc de muncă în contextul economic actual. Cele peste 40 de posturi nou create cu ocazia implementării departamentului de suport reprezintă o investiţie în piaţa de muncă din România, precum şi o recunoaştere a potenţialului acesteia.” declară David Nicholl, Country President Schneider Electric România.


Centrul creează oportunitate de angajare atât pentru absolvenţii facultăţilor de limbi străine, cât şi al celor cu profil tehnic sau economic. Persoanele cu experienţă de 2-3 ani în gestionarea relaţiei cu clienţii pot intra de asemenea în competiţia pentru posturile de Reprezentant relaţii clienţi, Inginer suport tehnic, Trainer, Team leader şi Manager centru relaţii cu clienţii.  


“Compania Schneider Electric va investi în dezvoltarea profesională a noilor angajaţi prin susţinerea unor cursuri complete despre produsele APC by Schneider Electric, precum şi dezvoltarea competenţelor necesare gestionării unei relaţii eficiente cu clienţii companiei. Am demarat deja procesul de recrutare, cu dorinţa de a lansa centrul suport în primul semestru al anului 2011. Primul pas a fost prezenţa noastră la târgul Angajatori de top, unde am primit în 2 zile peste 1.000 de CV-uri.”, adaugă Miriana Matei, HR Manager, Schneider Electric România.


Centrul de Relaţii cu Clienţii va avea sediul în clădirea Euro Tower din Bucureşti, clădire în care se află şi birourile Schneider Electric România.


Companie specializată la nivel global în managementul energiei, cu operaţiuni în peste 100 de ţări, Schneider Electric oferă soluţii integrate pentru diverse segmente de piaţă, deţinând poziţii de lider în domeniul energiei şi al infrastructurii, al proceselor industriale, automatizărilor în construcţii şi al centrelor de date sau reţelelor.


Schneider Electric are, de asemenea, o prezenţă extinsă şi în domeniul aplicaţiilor pentru segmentul rezidenţial. Cei peste 100 000 de angajaţi ai companiei lucrează pentru a face energia sigură, de încredere şi eficientă, realizând venituri din vânzari în valoare de peste 15,8 miliarde de euro în 2009, prin activitatea lor constantă de a ajuta indivizii şi organizaţiile "să profite la maxim de resursele energetice".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//