• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

MasterCard: carduri co-branded cu BRD Finance, Libra Bank, BCR şi Alpha Bank lansate in 2010

MasterCard: carduri co-branded cu BRD Finance, Libra Bank, BCR şi Alpha Bank lansate in 2010

MasterCard Europe a susţinut lansarea a 5 programe co-branded împreună cu instituţiile financiare partenere din România, în primele 10 luni ale anului. Cardurile se adresează unor categorii diverse de public, în funcţie de interese şi comportament: persoane care călătoresc frecvent cu avionul sau clienţi fideli ai anumitor comercianţi. Noile produse completează cele aproximativ 50 de programe de carduri co-branded şi multi-merchant pe platformă MasterCard existente pe piaţa locală.

 

„În prezent, clienţii instituţiilor financiare au nevoie de mai mult decât un simplu instrument de plată, de aceea încurajăm şi susţinem diversificarea ofertei emitenţilor”, spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager România şi Moldova, MasterCard Europe.

 

„Clienţii beneficiază de tehnologii de ultimă generaţie, cum ar fi PayPass, 3D Secure, cardul cu display, cardurile putând fi de debit, credit sau prepaid, dar şi de beneficii suplimentare, cum sunt asigurările, serviciile de asistenţă sau concierge. La acestea se adaugă reducerile la comercianţi de top, internaţionali sau locali, acordate posesorilor de carduri premium prin intermediul MasterCard Premium Collection sau MasterCard Elite.

 

"Tocmai datorită beneficiilor suplimentare oferite de retailerii parteneri, cardurile co-branded se bucură în continuare de o mare popularitate. Reducerile, punctele de fidelitate, plata în rate fără dobândă – toate acestea aduc avantaje certe, deopotrivă pentru consumatori şi comercianţi. În plus, este foarte important ca produsul să se adreseze categoriei de public potrivite, pentru că tendinţa pe piaţă la ora actuală este "un produs special pentru mine", mai degrabă decât "un produs pentru oricine". Acesta este şi motivul pentru care efectuăm studii de piaţă, care să ne permită să identificăm şi să ne adresăm fiecărui segment de clienţi cu produsele potrivite", a adaugat acesta.

 

Partenerii financiari alături de care MasterCard a dezvoltat programe co-branded în 2010 sunt BRD Finance, Libra Bank, BCR şi, cel mai recent, Alpha Bank.

 

BRD Finance a lansat două carduri de credit cu Altex şi Media Galaxy, prin intermediul cărora posesorii au acces la promoţii speciale în cadrul celor două lanţuri de magazine.

 

Libra Bank a lansat împreună cu portalul pentru femei Eva.ro un card cu dublă funcţionalitate, de debit şi credit, ce oferă reduceri la comercianţii parteneri. Printre aceştia, se numără magazine, centre de fitness şi wellness, cabinete medicale, saloane cosmetice, cafenele, restaurante şi baruri.

 

BCR şi Wizz Air au lansat primul card co-branded pe segmentul de zboruri low-cost din România. Utilizatorii acumulează puncte de loialitate la fiecare plată cu cardul pentru produsele şi serviciile Wizz Air (bonus 4%) şi atunci când plătesc la orice comerciant (bonus 2%).

 

Alpha Bank şi Cosmote România oferă posesorilor 3% reducere la plata cu cardul a facturilor telefonice, precum şi 3% reducere pentru telefoanele şi accesoriile cumpărate din magazinele Cosmote. În plus, pentru toate cumpărăturile realizate la alţi comercianţi şi achitate cu cardul, primesc de la bancă 1% din valoarea tranzacţiei.

 

„Studiile comandate de noi arată că motivele care îi determină pe consumatori să achiziţioneze un card co-branded sunt recompensele permanente, beneficiile oferite de apartenenţa la grupul de clienţi fideli ai unei anumite organizaţii şi promoţiile cu caracter periodic. Experienţa internaţională a MasterCard în astfel de parteneriate a permis instituţiilor financiare să îşi segmenteze eficient portofoliul şi să acopere diversele cerinţe ale consumatorilor”, adaugă Cosmin Vladimirescu.

 

Cel mai mare număr de programe de carduri co-branded şi multi-merchant din România a fost emis de instituţiile financiare partenere pe platformă MasterCard.

 

MasterCard Europe administrează activităţile MasterCard Worldwide în Europa. Având sediul central în Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezentă în 51 de ţări europene. Prin intermediul reţelei sale de birouri locale, MasterCard Europe înţelege şi vine în întâmpinarea diverselor nevoi ale clienţilor din diferitele pieţe din Europa, permiţându-le să deruleze proiectele aşa cum îşi doresc.

 

În România, MasterCard Europe a lansat în anul 2009 EduCard, o platformă complexă de educare financiară a consumatorilor, ce include un site cu informaţii în vederea familiarizării acestora cu noţiunile uzuale din domeniul financiar-bancar şi a unei administrări eficiente a finanţelor personale.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//