• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hyundai: crestere de 4,3% pentru vanzarile din Europa

Hyundai: crestere de 4,3% pentru vanzarile din Europa

Vânzările Hyundai în Europa au crescut în primele nouă luni ale anului 2010 cu 4,3%, depăşind rezultatele generale ale pieţei auto, care a scăzut cu 3,7% comparativ cu anul 2009.


De la începutul anului, Hyundai a vândut 274.603 unităţi, atingând, conform Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), o cotă de piaţă de 2,6% şi aflându-se astfel pe drumul către atingerea obiectivului anual al companiei: o cotă de piaţă de 2,75%.


În timp ce în luna septembrie piaţa a scăzut cu 9,2%, Hyundai a realizat vânzări de 33.571 de unităţi – reprezentând o scădere de numai 3,8% faţă de aceeaşi lună a anului trecut.


Primind un facelift în primăvară, noul i30 continuă să fie cel mai de succes model Hyundai în acest an la nivel european, vânzările crescând cu 30% faţă de anul 2009. i20 a evoluat la fel de bine, cu o creştere a vânzărilor de 24% comparativ cu primele nouă luni ale anului trecut.


În al patrulea trimestru al anului, Hyundai va lansa în Europa ix20, un model complet nou, care a debutat la Salonul Auto de la Paris. Noul mini-MPV prezintă cele mai bune rezultate din clasă în privinţa siguranţei, protecţiei mediului şi serviciilor de beneficii dedicate clienţilor.


Pachetul Five Year Triple Care oferă garanţie de cinci ani fără limită de kilometri, asistenţă rutieră pentru cinci ani şi verificări tehnice periodice timp de cinci ani. Modelului ix20 i se va alătura noul autovehicul de clasă mini i10, care adoptă noua imagine a familiei Hyundai precum şi numeroase îmbunătăţiri stilistice şi tehnice. Toate modelele gamei i au fost supuse unui facelift complet în 2010.


"Anul acesta, Hyundai şi-a menţinut tendinţa de creştere a vânzărilor, iar sosirea noilor modele în al patrulea trimestru ne va permite să finalizăm anul 2010 pe o poziţie solidă. Sosirea modelului  ix20 şi a noului i10 în Europa semnalează începutul unei perioade intense de lansări, pe parcursul căreia vom introduce pe piaţă 10 noi modele şi versiuni într-o perioadă de aproximativ doi ani", a declarat Allan Rushforth, vicepreşedintele Hyundai Motor Europe.


Hyundai Auto România, parte a Grupului Ţiriac, este reprezentantul mărcii Hyundai în România din anul 1994 şi aduce pe piaţa naţională 12 modele Hyundai, atât din gama autoturismelor, cât şi din cea a autovehiculelor comerciale uşoare.


Fondată în 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat în Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producător auto la nivel mondial începând din anul 2007.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//