• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

B Media - serviciu integrat de monitorizare şi analiză de imagine

B Media - serviciu integrat de monitorizare şi analiză de imagine

Începând cu luna octombrie 2010, specialiştii în PR şi comunicare au la dispoziţie un serviciu integrat şi centralizat de monitorizare, evaluare şi analiză de imagine, activităţi oferite în prezent independent de diverse companii.


B Media, agenţie cu 12 ani de experienţă în domeniu, a dezvoltat o aplicaţie proprie care centralizează într-un singur pachet toate serviciile (online, offline, social media, analize generate direct de clienţi, arhive şi consultanţă), fiecare beneficiar având acces nelimitat la arhivele media şi la uneltele cu care pot genera analize complexe ori de câte ori consideră necesar.


Toate publicaţiile se scanează integral şi se convertesc in format electronic, fapt ce face mult mai eficiente căutările în funcţie de orice termeni, iar arhiva este unică în domeniu. Softul proprietar B Media permite căutarea inclusiv în reclamele tipărite sau chiar în mica publicitate, pe baza cuvintelor-cheie, asocierilor de cuvinte sau a expresiilor complexe.


Se poate vedea în orice moment cine a fost cel mai vocal comentator şi pe ce subiect, ce suprafaţă a alocat o publicaţie unui anumit subiect general sau specific, ce spaţiu a alocat fiecare jurnalist domeniilor analizate, inclusiv raportul dintre numărul de articole şi referirile specifice la un termen analizat.


Paginile de internet sunt monitorizate în întregime, nu doar primul paragraf cum este practica uzuală în piaţă, fapt ce permite rezultate mult mai exacte, în special în cazul analizelor comparative. Cele mai importante site-uri sunt scanate în permanenţă, clienţii putând primi la alegere rapoarte la fiecare 4 ore sau o singură dată pe zi. Alertele sunt transmise prin email sau SMS.


Analizele pot fi generate direct de beneficiar ori de câte ori este necesar, fără limită. De asemenea, accesul la arhive este nerestricţionat. Întreaga aplicaţie este accesibilă printr-o interfaţă ergonomică şi intuitivă. Aplicaţia face automat diferenţa între mesajele Twitter, Facebook şi Youtube scrise în limba engleză sau română. Echipa tehnică proprie asigură suport 24/7, noi site-uri sau forumuri putând fi adăugate la cerere în numai o zi, spre deosebire de cel puţin o săptămână cum se întâmplă în general în piaţă.


„Agenţia B Media este construită cu oameni care au lucrat în comunicare, deci care au beneficiat de-a lungul anilor de servicii de monitorizare mai bune sau mai proaste, oferite de diferiţi jucători din piaţă. Ştiind exact ce are nevoie profesionistul în PR din zilele noastre, am dezvoltat un set de instrumente intuitive şi uşor de utilizat, care să răspundă exact aşteptărilor acestei profesii” explică Florian Fugaşin, director de marketing, inovaţia pe care B Media o aduce domeniului său de activitate.


„Viteza cu care trebuie să 2 din 2 monitorizezi informaţiile şi să filtrezi conţinutul nu mai lasă loc soluţiilor software adaptate din alte ţări sau
aşa-numitelor analize bazate pe monitorizarea a numai câteva sute de site-uri! Este nevoie de o platformă care să aducă la un loc toate mediile de comunicare, să le compare între ele şi să sublinieze uşor ce trebuie făcut în următoarea campanie de PR”.


B Media monitorizează de 12 ani presa scrisă din România, radio şi TV pentru companii multinaţionale precum IBM, Phillip Morris şi alte nume importante. „Reţeta este simplă: ne-am păstrat clienţii prin calitatea monitorizărilor, fapt care a dus la creştere continuă, ceea ce ne-a permis să dezvoltăm în continuare produse construite exact pe cerinţele oamenilor de PR”, susţine reprezentantul companiei.


Spre exemplu, aproximativ 90% dintre companiile IT&C din România se află în portofoliul B Media. Cu asemenea expertiză s-a pornit în dezvoltarea unui software proprietar care monitorizează acum mediul offline, online şi social media, inclusiv comentarii, Twitter, Facebook şi YouTube, cu recunoaşterea automată a limbii engleze sau române.


Pentru a obţine asemenea rezultate a fost necesară o echip de 30 de dezvoltatori, 25 de redactori, 16 luni de muncă şi o investiţie de peste 200.000 de euro dintre care 70% numai în hardware. Drept urmare se monitorizează presa tipărită, aproape 200 de publicaţii, 16 posturi de radio şi 11 TV, 1.037 de site-uri generale, de nişă sau portaluri cu comentariile aferente, peste 25.000 de bloguri, peste 1.100 de forumuri şi tot ce înseamnă Twitter, Facebook şi YouTube. Cu alte cuvinte, peste 300.000 de articole sunt arhivate şi analizate zilnic.

„Puterea de calcul este în sine impresionantă, dar adevăratul beneficiu al oamenilor de PR, adevărata valoare adăugată este dată de analizele complexe ce pot fi generate automat şi instantaneu. Se economisec astfel resurse preţioase de timp şi bani, mai ales că nu există limite în utilizarea acestui produs: se analizează oricâte cuvinte sau expresii, interpretate în fel şi chip în funcţie de nevoile fiecărui utilizator. Iar acolo unde ni se cere, construim analize calitative complexe bazate pe experienţa noastră în domeniu, dobândită de ambele părţi ale baricadei”, spune Florian Fugaşin.


Pe fondul tendinţelor internaţionale din domeniul evaluării activităţii de PR şi al interesului pentru cuantificarea muncii de comunicare, acest produs răspunde perfect nevoilor beneficiarilor. Piaţa s-a maturizat şi nu mai cere o simplă monitorizare zilnică, ci aşteaptă o contribuţie substanţială la businessul fiecărui client, sunt de părere specialiştii B Media.

„Practic, când ne-am apucat să dezvoltăm de la zero acest produs am anticipat că se va ajunge aici. Acum este posibil în sfârşit să faci diferenţa între zgomot şi informaţie. Să evaluezi un volum impresionant de informaţie, să intervii în timp real, să ajustezi pe parcurs abordarea şi să extragi exact concluziile ce vor sta la baza viitoarelor campanii”.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//