• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Epson a anuntat rezultate in crestere cu 52 la suta dupa prima jumatate a lui 2008

Epson a anuntat rezultate in crestere cu 52 la suta dupa prima jumatate a lui 2008

Epson, lider la nivel mondial in realizarea de produse inovatoare in domeniul imaginii - imprimante, proiectoare si LCD-uri, a anuntat, pentru Romania, o evolutie pozitiva a business-ului dupa primele sase luni ale anului 2008, concretizata intr-o crestere a vanzarilor cu 52% fata de perioada similara a anului trecut, pana la atingerea cifrei de 7 milioane euro. 

Afacerile Epson au crescut in fiecare dintre segmentele in care compania activeaza: imprimare pentru utilizatorii individuali si companii, imprimare de dimensiuni mari, proiectoare, photo viewers, scannere, consumabile si echipamente POS.

"Evolutia buna din prima parte a anului reprezinta o reflectare a cresterilor sustinute pe segmentul multifunctionalelor si echipamentelor foto, imprimantelor matriciale, cu o evolutie notabila in acest semestru, dar si consumabilelor si echipamentelor POS, segment in care Epson Romania are cel mai bun procent de penetrare a pietei dintre toate tarile din Europa.

Se adauga interesul crescut pentru proiectoare, in special in segmentul home cinema, dar si modelelor destinate mediului educational. Toate acestea sunt o dovada clara ca utilizatorii din Romania devin mai specializati si selectivi in alegerea produselor, iau in considerare criteriul performantei livrate la un cost rezonabil", a declarat Simona Decuseara, National Sales&Marketing Manager Epson Romania.

"Ne mentinem, dupa aceste prime sase luni, obiectivul propus pentru intreg anul, de atingere a unui volum de 15 milioane euro, ceea ce presupune o crestere cu 15% fata de anul anterior", a adaugat Simona Decuseara.

Pe segmentul de imprimante (incluzand si imprimantele multifunctionale), cota de piata inregistrata in prima jumatate a lui 2008 a fost de 14%, vanzarile totale inregistrate fiind de 44.000 de unitati. Imprimantele raman afacerea de baza Epson, fie ca vorbim de cele cu jet de cerneala sau laser, matriciale sau imprimante POS.

O evolutie foarte buna au avut-o imprimantele matriciale, segment in care Epson are o cota de 97% din piata, numarul de unitati vandute fiind de 17.500, ca urmare a cererii foarte mari in domenii precum cel financiar-bancar si guvernamental. De asemenea, segmentul multifunctionalelor cu jet a cunoscut o crestere importanta, inregistrandu-se o cota de 13%, in trimestrul intai, Epson fiind numarul doi pe aceasta piata ca valoare a vanzarilor, numarul unitatilor vandute fiind de 26.000.

Pe segmentul proiectoarelor, cota de piata a fost, potrivit studiului DTC, de 15%, in trimestrul al doilea, Epson fiind compania numarul unu in piata ca valoare a vanzarilor. Rezultatele foarte bune obtinute pentru modelele home cinema, zona care a inregistrat o cota de 53%, au pozitionat Epson ca lider al pietei pe acest segment.

De asemenea, o contributie importanta au avut-o vanzarile modelelor adresate mediului educational care au adus, in premiera, proiectii cu diagonala mare de la distante de proiectare foarte mici, de 60cm. Gama actuala de proiectoare Epson include modele adresate utilizatorilor din mediul business si mediilor de lucru profesionale, mediului educational, precum si segmentului consumer, prin atentia acordata modelelor home cinema care beneficiaza de paneluri Full HD, rate de contrast incredibile de pana la 75 000:1, garantie a lampii de 3 ani.

"Piata de imprimante va ajunge in 2008, conform estimarilor noastre, la 700.000 de unitati. Tinta noastra este atingerea unei cote de piata de 10%, focus-ul pentru perioada urmatoare fiind pe cresterea ponderii Photo in vanzarile totale de imprimante inkjet - multifunctionale si single function. Pe segmentul utilizatorilor individuali, ne putem astepta la o adoptare si mai larga a imprimantelor cu functii foto, de la formate mici pana la A4 sau a acelora cu functii de imprimare pe CD/DVD", a declarat Simona Decuseara.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//