Epson, lider la nivel mondial in realizarea de produse inovatoare in domeniul ~ imaginii - imprimante, proiectoare si LCD-uri, a anuntat, pentru Romania, o evolutie ~ pozitiva a business-ului dupa primele sase luni ale anului 2008, concretizata intr-o ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Epson a anuntat rezultate in crestere cu 52 la suta dupa prima jumatate a lui 2008
Epson, lider la nivel mondial in realizarea de produse inovatoare in domeniul imaginii - imprimante, proiectoare si LCD-uri, a anuntat, pentru Romania, o evolutie pozitiva a business-ului dupa primele sase luni ale anului 2008, concretizata intr-o crestere a vanzarilor cu 52% fata de perioada similara a anului trecut, pana la atingerea cifrei de 7 milioane euro.
Afacerile Epson au crescut in fiecare dintre segmentele in care compania activeaza: imprimare pentru utilizatorii individuali si companii, imprimare de dimensiuni mari, proiectoare, photo viewers, scannere, consumabile si echipamente POS.
"Evolutia buna din prima parte a anului reprezinta o reflectare a cresterilor sustinute pe segmentul multifunctionalelor si echipamentelor foto, imprimantelor matriciale, cu o evolutie notabila in acest semestru, dar si consumabilelor si echipamentelor POS, segment in care Epson Romania are cel mai bun procent de penetrare a pietei dintre toate tarile din Europa.
Se adauga interesul crescut pentru proiectoare, in special in segmentul home cinema, dar si modelelor destinate mediului educational. Toate acestea sunt o dovada clara ca utilizatorii din Romania devin mai specializati si selectivi in alegerea produselor, iau in considerare criteriul performantei livrate la un cost rezonabil", a declarat Simona Decuseara, National Sales&Marketing Manager Epson Romania.
"Ne mentinem, dupa aceste prime sase luni, obiectivul propus pentru intreg anul, de atingere a unui volum de 15 milioane euro, ceea ce presupune o crestere cu 15% fata de anul anterior", a adaugat Simona Decuseara.
Pe segmentul de imprimante (incluzand si imprimantele multifunctionale), cota de piata inregistrata in prima jumatate a lui 2008 a fost de 14%, vanzarile totale inregistrate fiind de 44.000 de unitati. Imprimantele raman afacerea de baza Epson, fie ca vorbim de cele cu jet de cerneala sau laser, matriciale sau imprimante POS.
O evolutie foarte buna au avut-o imprimantele matriciale, segment in care Epson are o cota de 97% din piata, numarul de unitati vandute fiind de 17.500, ca urmare a cererii foarte mari in domenii precum cel financiar-bancar si guvernamental. De asemenea, segmentul multifunctionalelor cu jet a cunoscut o crestere importanta, inregistrandu-se o cota de 13%, in trimestrul intai, Epson fiind numarul doi pe aceasta piata ca valoare a vanzarilor, numarul unitatilor vandute fiind de 26.000.
Pe segmentul proiectoarelor, cota de piata a fost, potrivit studiului DTC, de 15%, in trimestrul al doilea, Epson fiind compania numarul unu in piata ca valoare a vanzarilor. Rezultatele foarte bune obtinute pentru modelele home cinema, zona care a inregistrat o cota de 53%, au pozitionat Epson ca lider al pietei pe acest segment.
De asemenea, o contributie importanta au avut-o vanzarile modelelor adresate mediului educational care au adus, in premiera, proiectii cu diagonala mare de la distante de proiectare foarte mici, de 60cm. Gama actuala de proiectoare Epson include modele adresate utilizatorilor din mediul business si mediilor de lucru profesionale, mediului educational, precum si segmentului consumer, prin atentia acordata modelelor home cinema care beneficiaza de paneluri Full HD, rate de contrast incredibile de pana la 75 000:1, garantie a lampii de 3 ani.
"Piata de imprimante va ajunge in 2008, conform estimarilor noastre, la 700.000 de unitati. Tinta noastra este atingerea unei cote de piata de 10%, focus-ul pentru perioada urmatoare fiind pe cresterea ponderii Photo in vanzarile totale de imprimante inkjet - multifunctionale si single function. Pe segmentul utilizatorilor individuali, ne putem astepta la o adoptare si mai larga a imprimantelor cu functii foto, de la formate mici pana la A4 sau a acelora cu functii de imprimare pe CD/DVD", a declarat Simona Decuseara.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info