• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mio M300, dispozitiv GPS lansat de Mio in Romania - pret 319 RON

Mio M300, dispozitiv GPS lansat de Mio in Romania - pret 319 RON

Mio Technology, liderul pieţei locale de dispozitive GPS, lansează pe piaţa din România noul model M300, pentru a acoperi segmentul entry-level de preţ în zona de GPS-uri. Noul dispozitiv cu ecran de 3,5” va veni echipat cu harta României şi va avea un preţ de 319 RON.


“Am luat decizia lansării noului M300, tocmai datorită specificului pieţei locale de dispozitive personale de navigaţie (PND) şi orientării din ce în ce mai pregnante a utilizatorilor români către două direcţii complet diferite: una, bazată exclusiv pe preţ, în zona entry-level şi alta bazată pe funcţiile inovative ale dispozitivelor în zona medium-high pe care suntem deja lideri incontestabili”, a declarat Sergiu Ganscă, Marketing & Sales Manager Mio Technology România şi Ungaria.


Conform reprezentanţilor Mio, noul dispozitiv va acoperi un segment de piaţă pe care echipamentele de navigaţie Mio nu erau deja reprezentate prin intermediul seriei S6xx sau prin modelele din gama M400, lansată în august 2009.


“M300 va veni să acopere un segment de piaţă pe care nu avem până la ora actuală un produs dedicat, adică segmentul de preţ entry. Credem că astfel, dipozitivele Mio vor fi preferate de şi mai multe persoane, indiferent de preţul de achiziţie al dispozitivului de navigaţie deţinut, iar oferta de echipamente Mio va acoperi toate nevoile utilizatorilor, fie că vorbim de preţ scăzut, echipamente accesibile cu funcţii inovative sau echipamente premium, pentru cei mai pretenţioşi cumpărători”, a mai adăugat Ganscă.


Noul echipament cu ecran de 3,5” de tip touch-screen, are o greutate de doar 135 grame şi include 1 GB memorie ROM, 128 MB memorie RAM de tip DDR2, un procesor Samsung 2450 de 400 Mhz, un receptor GPS SiRF Star III încorporat cu recepţie GPS pe 20 de canale şi harta României preinstalată.


Noul Mio M300 este disponibil pe piaţa din România din această lună, la un preţ de 319 RON prin intermediul partenerilor Mio. 


Mio dezvoltă şi promovează produse ce le permit utilizatorilor să beneficieze de cele mai noi dezvoltări tehnologice din domeniul serviciilor mobile.
Compania a fost fondată în mai 2002 şi desfăşoară operaţiuni pe pieţele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia şi Coreea de Sud. Mio are peste 1.700 de angajaţi în întreaga lume şi îşi comercializează produsele în peste 58 de ţări.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//