• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

RBS Romania a anuntat castigatorul campaniei promotionale pentru detinatorii de carduri de credit RBS MasterCard

RBS Romania a anuntat castigatorul campaniei promotionale pentru detinatorii de carduri de credit RBS MasterCard

În data de 6 octombrie 2010 a avut loc tragerea la sorţi pentru desemnarea câştigătorului marelui premiu al campaniei promoţionale RBS România destinată deţinătorilor cardurilor de credit RBS MasterCard. "Astfel, domnul Viorel Octavian Suciu din Oradea, deţinătorul unui card de credit RBS MasterCard AIG Life, este fericitul câştigător al marelui premiu – un Volkswagen Eos, ideal pentru escapadele de weekend şi nu numai", se precizeaza intr-un comunicat de presa citat de www.BrandInfo.ro.


În perioada 15 iunie – 15 septembrie deţinătorii de carduri de credit MasterCard Standard, Gold, Black sau AIG Life, cât şi cei care au solicitat emiterea unui card de credit RBS MasterCard în perioada campaniei promoţionale  au avut şansa să câştige premii lunare în bani şi un autoturism decapotabil Volkswagen Eos.


În funcţie de valoarea tranzacţiilor efectuate cu cardul în perioada campaniei, deţinătorii de carduri de credit RBS MasterCard au primit înapoi până la 2% din valoarea acestora. În plus, fiecare 500 lei cheltuiţi cu cardul de credit RBS au însemnat o şansă pentru tragerea la sorţi a marelui premiu: un autoturism decapotabil Volkswagen Eos.


Cardurile de credit RBS Mastercard oferă clienţilor multiple avantaje precum reduceri de până la 30% în peste 1.500 de locaţii comerciale partenere RBS România, posibilitatea de a plăti prin telefon facturile de utilităţi, fără comision, direct din contul cardului de credit RBS sau posibilitatea de a plăti în rate valoarea cumpărăturilor efectuate în ţară, în străinătate sau pe Internet prin Programul de Rate Enjoy.


De asemenea, deţinătorii de carduri de credit RBS MasterCard pot beneficia de asigurare contra accidentelor în timpul călătoriilor în străinătate şi de asigurarea creditului utilizat împotriva circumstanţelor neprevăzute care pot duce la imposibilitatea de achitare a creditului restant de pe cardul de credit. Clienţii mai au acces online la informaţiile aferente contului de card prin serviciul RBS NetBanking şi au posibilitatea de a primi extrasul de cont prin e-mail, folosind serviciul iStatement.


În România, banca este prezentă pe piaţă din noiembrie 1995. În prezent, îşi desfăşoară activitatea în 15 oraşe (Arad, Bucureşti, Braşov, Bacău, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara) prin intermediul celor 31 de locaţii, dintre care 3 dedicate Royal Preferred Banking, dar şi cu ajutorul forţei de vânzări directe. Utilizându-şi reţeaua internaţională, banca oferă produse şi servicii financiare integrate pentru clienţii săi persoane fizice şi juridice.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//