• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Generali Asigurari si BNP Paribas vor lansa o noua asigurare de viata

Generali Asigurari si BNP Paribas vor lansa o noua asigurare de viata

Generali Asigurari (asiguratorul), unul dintre liderii pietei de asigurari din Romania si BNP Paribas (emitentul certificatelor de valoare), liderul mondial in produse structurate, vor lansa pe piata romaneasca o noua asigurare de viata cu componenta investitionala (unit-linked) - Generali Euro Garant15. Moneda in care se vor realiza investitiile este Euro, pentru o perioada fixa de 15 ani, iar din mixul de instrumente financiare investitionale vor face parte: Eurobonduri, actiuni pe pietele Europene, americane, japoneze, piata materiilor prime si piete emergente.

Plata primelor se poate realiza esalonat, la o frecventa trimestriala (minim 1.000 Euro/an), semestriala (minim 800 Euro/an) sau anuala (minim 400 Euro/an). La maturitatea politei, beneficiul va consta in suma primelor platite, care este garantata, la care se adauga cresterea indicelui BNP Paribas (NF5 Social Europe Excess Return Index - BNPIN5SE) din perioada de 15 ani.

Varsta Asiguratului trebuie sa fie cuprinsa intre 16 si 60 de ani. Anual, fiecare asigurat are posibilitatea de a face depozite in contul investitiei sale. Valoarea anuala a primelor se indexeaza, incepand din al doilea an, cu 3% din valoarea primei platite in primul an de investitie.

"Generali Euro Garant15 se adreseaza persoanelor cu venituri peste medie, care au deja asigurari de viata si constientizeaza beneficiile specifice unit-linked. Produsele structurate reprezinta combinatia optima intre siguranta si risc, imbinand instrumentele financiare clasice cu cele derivate. Asigura o imbunatatire a randamentului, protectia capitalului si acces catre piete noi investitionale", a declarat Ovidiu Racoveanu, Sef Serviciu Asigurari de Viata Generali Asigurari.

Generali Euro Garant15 are, pe langa componenta investitionala, si componenta de protectie. in cazul decesului asiguratului, beneficiarii pot decide intre cele doua optiuni oferite de produs, respectiv de a primi beneficiul la deces (suma asigurata plus valoarea contului) sau de a continua investitia. Cea de-a doua optiune oferita de produs permite unui membru al familiei sau unui beneficiar desemnat preluarea platii primelor de asigurare, realizandu-se astfel incasarea beneficiului la maturitatea contractului.

"Chiar daca exista o istorie a acestui tip de produse in Romania, nivelul pietei asigurarilor de tip unit-linked este inca foarte mic, potentialul de dezvoltare fiind considerabil. Momentan, acest tip de produse se adreseaza unei categorii de public tinta mai sofisticat din punct de vedere al culturii financiare, dar vizam extinderea catre un segment mult mai larg", a comentat Ovidiu Racoveanu. 

"Este momentul unei dezvoltari accelerate, iar evolutia din ultimul timp confirma acest lucru. Pentru dezvoltarea unor astfel de produse eficiente si sigure avem nevoie de parteneri de anvergura, acesta fiind si motivul pentru care am ales sa lucram la dezvoltarea Euro Garant15 cu liderul mondial in produse structurate BNP Paribas".

Din portofoliul Generali Asigurari de produse unit-linked mai fac parte Generali Investment Unit Solution, lansat in septembrie 2006 (Confident, Armonie si Activ) si EasyGenius, lansat in martie 2008. Generali Investment Unit Solution - Confident se adreseaza persoanelor carora nu le place sa riste si doresc un castig sigur. Fondul Armonie este potrivit persoanelor care imbina riscul cu rentabilitatea, in timp ce Activ se adreseaza celor care doresc un castig mare si sunt dispusi sa riste pentru a-l obtine. Easy Genius le propune asiguratilor un risc moderat, tinand cont de durata mare de investitie (20 de ani) si de portofoliul investitional echilibrat (25% - actiuni cotate la Bursa de Valori Bucuresti si 75% - instrumente cu venituri fixe, dintre care maximum 45% obligatiuni).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//