• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Petrom si Centrul de Dezvoltare Managerială Cluj - fonduri europene pentru un proiect de combatere a şomajului

Petrom si Centrul de Dezvoltare Managerială Cluj - fonduri europene pentru un proiect de combatere a şomajului

Petrom, cel mai mare producator de titei si gaze naturale din Europa de Sud-Est, şi fundaţia Centrul de Dezvoltare Managerială Cluj (CDM) vor derula în parteneriat un proiect care vizează combaterea şomajului şi a inactivităţii, proiect susţinut în proporţie de 98% cu fonduri europene. În acest sens, Petrom şi CDM au atras circa 5 milioane de euro, care vor fi utililizaţi pentru finanţarea activităţii unei reţele existente de 15 centre. Modelul centrelor de tranziţie în carieră a fost implementat cu succes de către Petrom în perioada 2006-2010; reţeaua, personalul aferent, precum şi experienţa acumulată vor
constitui baza proiectului derulat în parteneriat cu CDM. Mariana Gheorghe, CEO Petrom: „Mă bucur că experienţa acumulată de Centrele de tranziţie ale Petrom va fi utilizată pe scară largă. Este un proiect unic în România, prin amploare şi prin măsurile inovative pe care le propune pentru facilitarea integrării pe piaţa de muncă a şomerilor şi persoanelor inactive. Consider un succes finanţarea proiectului şi sper ca astfel să încurajăm iniţiative similare. România trebuie să beneficieze de avantajele pe care i le oferă apartenenţa la Uniunea Europeană şi să crească rata de absorbţie a fondurilor UE, pentru a reveni la creştere economică”.

 

Proiectul va dezvolta o reţea deja existentă de 15 Centre regionale de Informare şi Consiliere în Carieră, care vor facilita consilierea in cariera, integrarea şi reintegrarea pe piaţa forţei de muncă, în următorii trei ani, a unui număr de 25.000 de persoane.   

 

Activitatea centrelor se va concentra asupra creşterii oportunităţilor de angajare, prin organizarea de târguri de muncă, informări privind noi proiecte de investiţii, promovarea unei atitutidini pozitive în ceea ce priveşte angajarea etc. De asemenea, proiectul urmăreşte crearea unui număr de cel puţin 300 de activităţi generatoare de venit din 2000 de persoane asistate, prin oferirea de servicii de consultanţă şi asistenţă (servicii juridice, asistenţă în realizarea unui plan de afaceri sau de marketing).

 

În plus, proiectul îşi propune să contribuie la îmbunătăţirea relaţiilor între partenerii de pe piaţa muncii, prin promovarea bunelor practici generate prin proiect. Astfel, Centrele vor dezvolta parteneriate între sindicate, angajatori, furnizori de instruire şi reprezentanţi ai societăţii civile, parteneriate având ca scop sprijinirea şi informarea persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă.

 

Florin Petean, Director executiv CDM: „Proiectul este deja un exemplu pentru parteneriatul între comunitatea de afaceri şi sectorul neguvernamental. Prin implicarea unor importanţi actori din comunitatea de afaceri, dar şi a administraţiilor demonstrăm că succesul şi dezvoltare sunt bazate pe colaborare şi implicare.”

 

Pentru protecţia socială a salariaţilor disponibilizaţi ca urmare a procesului de reorganizare a companiei, pe lângă beneficiile financiare acordate prin Planul Social agreat cu sindicatele, Petrom a luat decizia de a sprijini salariaţii disponibilizaţi în vederea reintegrării acestora pe piaţa forţei de muncă. Astfel, în 2006 au fost înfiinţate 15 Centre de Tranziţie în Carieră, cu rolul de a oferi, în funcţie de opţiunile personale, servicii de reintegrare pe piaţa forţei de muncă sau servicii de consiliere în vederea deschiderii unei afaceri.

 

Proiectul s-a derulat cu succes în perioada 2006-2010: peste 11.000 dintre angajaţii disponibilizaţi au optat pentru serviciile de consiliere ale centrelor, iar pentru circa 84% dintre aplicanţi au fost identificate soluţii pentru repoziţionarea pe piaţa muncii.

 

Grupul Petrom este cel mai mare grup petrolier din Europa de Sud-Est, cu activităţi în sectoarele Explorare şi Producţie, Rafinare şi Marketing, Gaze Naturale şi Energie. Grupul şi-a consolidat poziţia pe piaţa petrolieră din Europa de Sud-Est în urma unui amplu proces de modernizare şi eficientizare, pentru a cărui implementare au fost realizate investiţii de peste 5 miliarde de euro în ultimii cinci ani.

 

Grupul exploatează în România şi Kazakhstan rezerve dovedite de petrol şi gaze estimate la 854 milioane de barili echivalent petrol (în România 823 milioane barili echivalent petrol) şi are o capacitate nominală anuală de rafinare de 8 milioane tone.

 

Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere, Grupul Petrom este prezent prin intermediul unei reţele de circa 800 staţii, operată sub două branduri, Petrom şi OMV. Activitatea din România se desfăşoară prin intermediul OMV Petrom Marketing, care este deţinută în totalitate de Petrom. OMV Petrom Marketing operează 546 staţii de distribuţie, dintre care 389 Petrom şi 157 OMV. Grupul deţine, de asemenea, o reţea internaţională de circa 250 benzinării, localizate în Republica Moldova, Bulgaria şi Serbia.

 

Pentru dezvoltarea sustenabilă a Grupului, strategia acestuia include diversificarea activită?ilor, prin abordarea pieţei de electricitate. În acest context, Petrom construieşte o centrală electrică pe gaze de 860 MW la Brazi şi a achiziţionat proiectul pentru construcţia unui parc eolian de 45 MW. 

 

În anul 2009 cifra de afaceri a Grupului Petrom a fost de  3.795 milioane Euro, EBITDA (Venituri Înainte de Dobânzi, Taxe, Deprecieri şi Amortizări) a fost de 969 milioane Euro.

 

OMV, grupul energetic lider în Europa Centrală şi de Sud Est deţine 51,01% din acţiunile Petrom. OMV activează în 12 ţări în domeniile de Rafinare şi Marketing şi în 17 ţări pe patru continente în domeniul de Explorare şi Producţie. Ministerul Economiei deţine 20,64% din acţiunile Petrom, Fondul Proprietatea deţine 20,11%, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare 2,03% iar 6,21% se tranzacţionează liber la Bursa de Valori Bucureşti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//