• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Securea rivalităţilor, îngropată pentru dezvoltarea televiziunii mobile

Securea rivalităţilor, îngropată pentru dezvoltarea televiziunii mobile

Susţinută de dezvoltarea alertă a serviciilor de broadband mobil, televiziunea mobilă devine tot mai populară peste tot în lume, chiar dacă nu a reuşit încă să atingă nivelul de penetrare prezis de mulţi specialişti. Capacitatea limitată a reţelei, costurile mari de implementare pentru operatori, preţurile ridicate ale terminalelor mobile, pe care nu mulţi utilizatori şi le pot permite, şi lipsa de varietate în conţinut sunt consideraţi ca fiind cei mai importanţi factori, până acum, au împiedicat dezvoltarea acestui tip de servicii.


În Marea Britanie, trei dintre cei mai mari operatori telecom, susţinuţi de Ericsson şi de cele mai importante companii de televiziune din ţară, şi-au unit forţele pentru a dezvolta o nouă strategie de susţinere a televiziunii mobile: Integrated Mobile Broadcast (IMB). IMB este un nou standard de tehnologie mobilă de difuzare care va susţine livrarea de conţinut de calitate şi memorarea obiceiurilor de vizionare ale fiecărei persoane în parte, eliminând, de asemenea, limitările existente de capacitate – toate acestea la un cost foarte mic de implementare şi administrare. Noul standard va funcţiona pe diferite segmente de spectru licenţiat pentru tehnologii 3G din Europe, segmente care au rămas nefolosite până în acest moment, deşi operatorii au achitat drepturile de utilizare.


Începând din octombrie, subsidiarele britanice ale operatorilor O2, Orange şi Vodafone vor colabora pe o perioadă de probă de 3 luni. Atunci când operatori atât de importanţi decid să lase deoparte rivalităţile din trecut şi să acţioneze împreună, industria este atentă la această acţiune. Ericsson va fi principalul furnizor de soluţii tehnologice pentru acest serviciu, punând la dispoziţie platforma sa media Content Delivery System (ECDS) Mobile TV. Iniţial, serviciul va fi implementat în 8 staţii de bază din Marea Britanie: cinci aflate în Londra, în apropierea sediilor Orange şi Vodafone, unul aflat lângă sediul O2 din Slough şi două din laboratoarele de testare ale Orange din Bristol.


O sută de telefoane mobile cu chip-uri IMB încorporate vor fi folosite de către cei trei operatori şi de furnizorii de conţinut implicaţi în test. Experimentul promite şi o abordare interesantă, care va include trei elemente care au lipsit din alte încercări similare din industrie: O tehnologie viabilă din punct de vedere comercial, care nu necesită investiţii importante pentru modernizarea reţelelor existente; Participarea a trei dintre cei mari operatori din Marea Britanie, fapt ce asigură acoperirea cele mai mari părţi din piaţa telecom britanică; Conţinut captivant şi interesant pentru utilizatori oferit de companii cunoscute precum BBC, Sky sau Turner.


Tim Baker, Systems Integration Director la Ericsson Marea Britanie, a explicat că „standardul IMB nu a fost niciodată utilizat comercial şi aproape că nu a fost testat. Rolul Ericsson ca partener de încredere pentru companiile de telecomunicaţii nu are legătură doar cu tehnologia, ci ne cere să înţelegem cerinţele comerciale ale clienţilor noştri – în acest caz, trebuie să înţelegem care sunt nevoile celor trei operatori şi apoi să construim soluţia potrivită pentru ei. Pe scurt, înseamnă să reuşim să găsim o soluţie care să satisfacă cerinţele tuturor şi apoi să eliminăm complexitatea tehnologică din ecuaţie.”
Baker crede că serviciul IMB poate să îmbunătăţească experienţa de vizionare a utilizatorilor, să reducă costurile pentru operatori şi să reprezinte un model de business demn de luat în calcul pentru furnizorii de conţinut şi publicitate. În acelaşi timp, IMB este şi o alternativă mai ieftină la serviciile de televiziune susţinute în prezent de către operatori. „Dacă doi oameni se uită la ştirile BBC pe noua platformă, operatorii transmit datele o singură dată”, explică Baker.


„În sistemul precedent, care folosea o platformă unicast, datele ar fi trebuit transmise de două ori, sau de mai multe ori, în funcţie de numărul de oameni care urmăreau programul transmis. Noua platformă reduce substanţial costurile transportului de date TV live şi eliberează reţeaua, făcând posibilă implementarea altor soluţii care să genereze venituri”.


Participanţii la acest experiment şi-au stabilit Jocurile Olimpice din Londra din 2012 ca punct de referinţă pentru succesul soluţiei IMB. În timpul unui eveniment internaţional atât de important, reţelele IP sunt încărcate la maxim: oamenii s-au obişnuit să poată accesa informaţiile de care au nevoie de oriunde şi oricând şi ei îşi vor dori să vizioneze evenimentele sportive de pe telefoanele lor mobile. Pentru ca reţelele IP ale operatorilor să susţină cererea utilizatorilor şi să rămână operaţionale, ei vor fi nevoiţi să implementeze o soluţie comercială de TV mobil.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//