• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ziarul Financiar a ajuns la 3000 de editii

Ziarul Financiar a ajuns la 3000 de editii

Ziarul Financiar a publicat pe 11 octombrie 2010 ediţia cu numărul 3000, în care reia unele dintre cele mai importante subiecte care au făcut agenda de business a României în ultimii 12 ani.

În suplimentul dedicat acestei retrospective, redacţia celui mai puternic ziar de business din România publică prima pagină a şase dintre ediţiile sale, începând cu numărul 1, apărut la 16 noiembrie 1998, şi trece prin ediţiile 500, 1.000, 1.500, 2.000, 2.500.

"Cu titlul „Irakul s-a predat”, ZF deschidea, în urmă cu 12 ani, drumul publicaţiei care s-a dovedit a fi vocea autorizată a economiei româneşti. Cu promisiunea de a se adresa cititorului „cu respectul pe care acesta îl merită, oferindu-i zilnic ştiri corecte, obiective şi echilibrate”, ZF a început, tot atunci, să se implice în schimbarea practicilor şi mentalităţilor autorităţilor. Fostul ministru al Justiţiei Monica Macovei scria, pe 16 noiembrie 1998, la rubrica „Opinii”, o pledoarie pentru accesul la informaţii. Pe 6 mai 2010, în cadrul campaniei „România la raport”, Ziarul Financiar propunea obligarea instituţiilor publice să pună numele, prenumele, funcţia şi salariul fiecărui angajat pe site-urile aferente. Propunerea a devenit realitate la 29 mai", se precizeaza intr-un comunicat de presa citat de www.BrandInfo.ro.

Din 1998 până în prezent, ZF este, de asemenea, platforma pe care cele mai importante voci ale economiei naţionale fac previziuni şi estimări: la 10 noiembrie 2004, Adrian Vasilescu, consilier al guvernatorului BNR, scria la „Puncte de vedere”: „Intrările de valută vor creşte sigur, BNR speră că nu şi ieşirile”. La patru ani distanţă, ZF deschidea ediţia pe 17 octombrie cu titlul: „Foamea de lei a străinilor a împins dobânzile spre cote record de 30%”.

„În multe privinţe, Ziarul Financiar trăieşte acum într-o epocă pe care a cerut-o prin poziţia sa de-a lungul timpului de încurajare a capitalului privat, a ieşirii statului din economie, de încurajare a investiţiilor străine, de creştere a intermedierii bancare, deci a creditării, de integrare rapidă în Uniunea Europeană, în mecanismele globalizării”, spune redactorul-şef al ZF, Sorin Pîslaru.

Mai departe, „Ziarul Financiar îşi asumă sprijinul capitalului românesc pentru a devenit jucător pe pieţele externe, aşa cum de la apariţia sa din 1998 până acum a luptat pentru ideile economiei de piaţă”, adaugă Pîslaru.

Ziarul Financiar este publicaţia de business cu cel mai mare număr de abonamente de pe piaţa locală, cu o medie de 10.571 de abonamente pe ediţie, potrivit celor mai recente cifre de difuzare anunţate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT), pentru perioada aprilie-iunie 2010. Totodată, Ziarul Financiar este cotidianul de afaceri cu cea mai mare audienţă - 185.000 cititori, în medie, pe ediţie, conform celor mai recente date furnizate de Studiul Naţional de Audienţă, realizat de BRAT, în perioada iulie 2009 - iulie 2010.

Cu o audienţă lunară de 872.000 cititori pe print (SNA FOCUS, iulie 2009 - iulie 2010) şi 769.603 vizitatori unici online (SATI, iulie 2009 – iulie 2010, medie lunară), cotidianul de afaceri şi site-ul www.zf.ro, împreună cu suplimentele, cataloagele şi evenimentele ZF, reprezintă o sursă importanta de informaţii şi interpretări pentru manageri, investitori şi mici întreprinzători.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//