• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Reteaua UniCredit Tiriac Bank a depasit 200 de unitati

Reteaua UniCredit Tiriac Bank a depasit 200 de unitati

Reteaua UniCredit Tiriac Bank a depasit 200 de unitati, banca accelerand dezvoltarea organica preconizata anul trecut. In primele opt luni ale anului 2008, institutia de credit a deschis 55 de noi sucursale si agentii si isi propune sa depaseasca 240 de unitati pana la sfarsitul lui 2008.

De la inceputul anului, au fost angajate aproximativ 900 de persoane, dintre care jumatate (450 de persoane) reprezinta angajari pentru sustinerea dezvoltarii retelei, atat in noile sucursale, cat si in sediul central. In contextul volatilitatii resurselor umane care se manifesta la nivelul intregului sistem bancar, nivelul calitatii personalului bancii este sustinut prin programe de training si de retentie derulate permanent. In prezent, UniCredit Tiriac Bank are 3.000 de angajati.
 
"Extinderea retelei e un proces bine controlat, in care tinem cont de toate aspectele legate de risc, inclusiv de cele referitoare la calitatea personalului", a declarat Rasvan Radu, Presedinte Executiv UniCredit Tiriac Bank. "Ne asteptam ca deschiderea de noi unitati si reorganizarea retelei in sucursale de retail si corporate sa ne ajute in privinta calitatii serviciilor, la care vor contribui si investitiile pe care le facem in ceea ce priveste modelul de deservire".

"Procesul de extindere a depasit proiectia initiala conform cu proiectul strategic de dezvoltare teritoriala, care prevedea atingerea pragului de 200 de unitati in luna noiembrie", a declarat Robert Serbanescu, Director de Optimizare a Retelei. "In noiembrie 2008 ne-am propus sa finalizam din punct de vedere tehnic implementarea conceptului de selfbanking, care va functiona in paralel cu modelul traditional de deservire".

In a doua jumatate a anului trecut, banca a reorganizat reteaua de sucursale si agentii prin alocarea de unitati dedicate clientilor persoane fizice si, separat, clientilor companii. Banca utilizeaza oportunitatile de vanzari incrucisate impreuna cu alte subsidiare UniCredit si de parteneriatele de tip joint venture incheiate in Romania, oferind prin intermediul sucursalelor sale produse si servicii cu valoare adaugata.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//