• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Nintendo Wii Party se lanseaza in Romania simultan cu restul Europei

Nintendo Wii Party se lanseaza in Romania simultan cu restul Europei

TNT Games, distribuitorul Nintendo in Romania, a anuntat ca Nintendo Wii Party, noul pachet de jocuri + Wii Remote pentru consola Wii, a devenit disponibil pe data de 8 octombrie 2010, simultan cu restul Europei.


Wii Party ofera 13 moduri de joc diferite, impartite in trei categorii: Party Games, House Party Games si Pair Games. Aceste moduri de joc integreaza cele 80 de mini-jocuri.


Party Games sunt jocuri in care patru jucatori concureaza unul impotriva celuilalt.


Doua dintre modurile din aceasta categorie, Board Game Island si Globe Trot, sunt similare unui board game clasic: jucatorul arunca un zar si apoi inainteaza cu numarul de pasi indicati. La inceputul fiecarei runde, trebuie completat un mini-joc care le va oferi castigatorilor un avantaj pe tabla de joc (cum ar fi un zar suplimentar sau bani).


In Board Game Island, primul jucator care atinge obiectivul castiga.


In Globe Trot, jucatorii calatoresc pe intregul glob pamantesc, in anumite destinatii (India, Egipy, Statele Unite etc.), pentru a cumpara fotografii ale peisajelor, animalelor sau mancarii specifice destinatiei respective. Jucatorul care are cele mai multe fotografii si cei mai multi bani la finalul jocului castiga.


Celelalte trei jocuri din aceasta categorie sunt Bingo, Swap Meet si Spin-Off.


House Party Games sunt activitati in care jucatorii trebuie sa interactioneze intre ei cu telecomanda Wii Remote. La House Party Games pot lua parte doi sau mai multi jucatori.


- Animal Tracker

Telecomenzile Wii trebuie asezate in fata jucatorilor si fiecare Remote emite un sunet de animal din difuzorul telecomenzii. Jucatorii trebuie sa se grabeasca sa apuce telecomanda care emite sunetul animalului afisat pe ecran.


- Hide 'n' Hunt

Un joc insipirat din "de-a ascunselea", Hide 'n' Hunt are o regula simpla: unul dintre jucatori ascunde o telecomanda Wii undeva in camera, iar ceilalti jucatori trebuie sa o gaseasca pana la expirarea timpului.


- Time Bomb

Jucatorii isi "paseaza" unul celuilalt telecomanda Wii cu miscari cat mai fine, deoarece Wii Remote este o bomba (asa cum apare pe ecran). Daca unuia dintre jucatori ii tremura mana peste limita acceptata de joc, bomba explodeaza si jucatorul respectiv pierde.


- Word Bomb

Telecomanda Wii este reprezentata ca o bomba cu ceas. Jocul le va oferi participantilor o categorie, iar jucatorii trebuie sa gaseasca un cuvant care se incadreaza in acea categorie (de exemplu, in cazul in care categoria este "Pets", jucatorii trebuie sa aleaga "Cat", "Goldfish" etc.) pentru a putea da mai departe telecomanda Wii. Daca jucatorul nu poate gasi un cuvant inainte ca timpul sa expire, bomba explodeaza.


- Buddy Quiz

Acest joc necesita trei sau mai mult jucatori. Unul dintre jucatori este ales "buddy", iar ceilalti trebuie sa ofere raspunsuri unor intrebari. Daca oricare dintre jucatori ofera un raspuns care se potriveste cu cel dat de Buddy, primeste puncte. Jucatorul cu cele mai multe puncte la finalul jocului castiga.


Pair Games sunt concepute pentru doi jucatori, fie in mod cooperativ, fie unul impotriva celuilalt.


- Friend Connection

Jucatorilor le sunt adresate cinci intrebari personale si apoi trebuie sa joace un mini-game pentru a afla cat de bine se inteleg.


- Balance Boat

Jucatorii pun fiecare un Mii pe catargul unei corabii, in asa fel incat vasul sa nu se rastoarne. La inceputul fiecarei runde, jucatorii trebuie sa completeze un mini-game cooperativ: daca au succes, primesc Mii de greutate egala. Daca pierd, unul dintre Mii va fi mult mai greu sau mai usor decat celalalt. Daca jucatorii pot termina toate cele 10 runde fara sa rastoarne corabia (un total de 20 de Mii), castiga.


- Match-up

Un joc de memorie in care participantii cauta intr-o multime de Mii perechi care au aceeasi culoare.


Aflata in avangarda industriei de divertisment interactiv, compania Nintendo Co., Ltd., din Kyoto, Japonia, produce si comercializeaza hardware si software pentru sistemele sale Wii, Nintendo DS si Nintendo DSi.


De la lansarea din 1983 a Nintendo Entertainment System, Nintendo a vandut in intreaga lume mai mult de 3,1 miliarde de jocuri video si peste 526 de milioane de unitati hardware hardware, printre care consolele actuale Wii, Nintendo DS si Nintendo DSi, precum si consolele Game Boy, Game Boy Advance, Super NES, Nintendo 64 si Nintendo GameCube. Compania a creat si adevarate simboluri ale industriei, care intre timp au capatat notorietate mondiala: Mario, Donkey Kong, Metroid, Zelda si Pokémon. Nintendo of Europe, cu sediul in Grossostheim, Germany, a fost infiintata in 1990 si conduce operatiunile Nintendo pe teritoriul Europei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//