• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Graffiti Public Relations - trei premii Silver la Romanian PR Award 2010

Graffiti Public Relations - trei premii Silver la Romanian PR Award 2010

Graffiti Public Relations a fost distinsă cu trei premii Silver Award for Excellence la cea de-a opta ediţie a Romanian PR Award.


Cu şase nominalizări pentru şase campanii diferite şi trei premii Silver Awards for Excellence, Graffiti PR continuă o tradiţie: aceea de a fi prezentă şi premiată an de an la cel mai important festival de PR al momentului din România, subliniaza reprezentantii companiei, citati de BrandInfo.ro.


Cele trei campanii premiate sunt:


Campania împotriva contrabandei cu ţigări – pentru clientul BAT România, la categoria “Comunicare pentru administrarea riscurilor, crizelor şi oportunităţilor”;


Campania Pampers-UNICEF “1 pachet = 1 vaccin – pentru clientul Procter & Gamble, la categoria “Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate”;


Campania Pentru Diversitate. Împotriva Discriminării 2009 în România pentru Comisia Europeană, la categoria “Comunicare în domeniul public”.


“Într-un an al naibii de greu, era important să aflăm cum se vede şi din afară munca noastră. Din campaniile Graffiti PR pe 2009 s-au văzut 6 nominalizări cu 6 campanii diferite, şi 3 premii. Pe scurt, e bine. Pe lung, trecem prin toate stările: ne bucurăm de premii şi de continuitatea cu care le câştigăm. Ne enervăm că vroiam Gold (măcar cu BAT). Ne uităm pe cazurile înscrise şi ne întrebăm dacă nu cumva am uitat să trecem detalii care ar fi explicat mai clar impactul. Sunăm clienţii să povestim despre 2010 şi cum e mai puternic ce facem noi acum decât ce a fost premiat în 2009 (aşteptăm să vedem dacă dau şi ei o şampanie pentru premii). Şi ne pregătim pentru PR Awards 2011”, spune Mircea Tomescu, Managing Director la Graffiti PR.


Graffiti PR este agenţie a grupului BBDO România, parte a Omicom – reţeaua nr. 1 de comunicare din lume. Graffiti PR numără în prezent 19 specialişti în PR, care furnizează clienţilor agenţiei servicii de corporate PR, brand PR, managementul situaţiilor de criză, servicii de comunicare pentru managementul schimbării, CSR şi public affairs.


Printre clienţii agenţiei se numără: Automobile Dacia, Arval, Blue Air, Comsia Europeana, Egger, Fundatia Erste, Nestle Romania (Maggi, Nesquik, Nescafe), P&G Romania, Petrom, Renault, Scandia Romana, UPC Romania, Wrigley.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//