• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Nu lasa mesterii sa devina familia ta - campania YTONG, premiata la festivalul ADOR

Nu lasa mesterii sa devina familia ta - campania YTONG, premiata la festivalul ADOR

Campania „Nu lasa mesterii sa devina familia ta”, dezvoltata de agentia de publicitate Propaganda pentru brandul YTONG, a castigat doua premii in cadrul celei de-a 9-a editii a festivalului de publicitate ADOR - „Best of category: TV” si „Durables & Other consumer goods”. Principiul creativ al campaniei a fost acela ca alegerea lucrurilor aparent ieftine, pe termen lung, costa, de fapt, mai mult.


“Ytong promoveaza de peste 80 de ani calitatea in constructii, iar ideea acestei campanii a pornit tocmai de la acest obiectiv strategic. Ne-am dorim sa transmitem cat mai simplu faptul ca un produs de calitate te poate scapa de surprize neplacute, de munci sacaitoare si costuri suplimentare, mai ales atunci cand vorbim de materiale de constructie. Creativii de la Propaganda au inteles perfect brieful nostru, iar rezultatul a fost unul pe masura”, a declarat Marius Dragne, Marketing Manager Xella Baustoffe South-East Europe (BG-HU-RO).


„Suntem fericiti ca am reusit sa ne convingem clientul sa faca ceea ce le propune consumatorilor: sa investeasca. Asa au aparut spoturile (ma rog, ne-am si gandit putin, n-au aparut chiar din senin), spoturi care initial nu erau “in plan”. Am incercat sa le aratam oamenilor una din consecintele neplacute ale stransului pungii cand nu e cazul. Si chiar asa se intampla: folosesti materiale slabe calitativ, trebuie facute ajustari peste ajustari si te pomenesti ca santierul s-a mutat la tine acasa. Bineinteles ca, in realitate, lucrurile sunt mult mai putin amuzante, mai ales cand ti se intampla tie. Dar mai bine sa ne amuzam acum decat sa ne enervam mai incolo”, a explicat Tudor Pascanu, Copywriter Propaganda.


Din echipa Xella Ro au contribuit la coordonarea campaniei de advertising Marius Dragne - Marketing Manager Xella Baustoffe South East Europe (BG –HU-RO) şi Georgiana Stanciu - Marketing Executive.


Echipa Propaganda responsabila pentru campanie este formată din Andrei Tripsa - Creative Director, Bogdan Moraru - Art Director, Tudor Pascanu – Copywriter, Vlad Tomei – Copywriter, Corina Iovan - Strategic Planner, Madalina Oanta - Client Service Director, Daniel Gherghescu - Account Supervisor, Alexandra Postoaca - Media Planner, Marcela Moldovan - Producator AV si Comitetul Central - Casa de productie.

 

YTONG reprezintă produse ecologice, realizate în deplin respect pentru mediul înconjurător. Caracteristicile tehnice remarcabile, cum ar fi izolaţia termică proprie excelentă, rezistenţa la foc, izolaţia fonică, rezistenţa seismică şi usurinţa în utilizare fac din YTONG cea mai bună alegere pentru arhitecţii, antreprenorii şi constructorii de pretutindeni.


Xella este cel mai important producător mondial de materiale de construcţii pentru zidărie din domeniul betonului celular autoclavizat. Pentru a-şi consolida în continuare poziţia de lider de piaţă în domeniul materialelor de construcţii, Xella continuă să investească în dezvoltarea de produs. Este unul dintre puţinii producători de materiale de construcţii din Europa care deţin propriul centru de cercetare şi dezvoltare dedicat. În Potsdam, în apropiere de Berlin, 40 de angajaţi se ocupă cu cercetarea în domeniul fizicii, aplicaţiilor, produselor şi proceselor în construcţii.


În 2009, Grupul Xella a avut aproximativ 6800 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 1200 milioane EUR. Xella este proprietate a companiilor de investiţii private PAI Partners şi Goldman Sachs Capital Partners.


Propaganda este una dintre cele mai dinamice agenţii full-service independente de pe piaţă. Printre clienţii agenţiei se numără: Napolact, Dots, Tchibo, BRD - Groupe Société Générale, Cesarom, Sanex, Radio Guerrilla, Centre Ville, Bursa de Valori Bucureşti, Terapia Ranbaxy, Kia Motors, adidas, Orkla Foods.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//