• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Programul EU Gateway deschide doua noi sesiuni de aplicari

Programul EU Gateway deschide doua noi sesiuni de aplicari

Programul EU Gateway, sponsorizat de către Comisia Europeană, continuă cu două noi sesiuni de aplicare destinate creatorilor de modă pentru o misiune economică în Japonia (termen limită – 22 octombrie 2010), precum și companiilor din industria tehnologiilor de construcții pentru o misiune economică în Coreea de Sud (termen limită – 12 noiembrie 2010 ), se precizeaza intr-un comunicat de presa remis www.BrandInfo.ro.


De la începutul programului, în vara lui 2008, s-au desfășurat 17 misiuni economice și au fost selectate 20 de companii autohtone. Astfel, România se plasează pe locul doi în grupul din care face parte (alături de Letonia, Bulgaria, Cehia, Estonia, Ungaria, Lituania, Polonia și Slovacia), fiind depășită numai de Letonia.


„Acest program reprezintă o bună oportunitate pentru creatorii de modă din România de a-și prezenta colecțiile în Tokyo, capitala asiatică a modei”, spune Alexandru Bernea, Business Analyst în cadrul Deloitte Consultanță, coordonatorul acestei etape din program.


„De asemenea, companiile românești din industria tehnologiilor de construcții pot găsi noi parteneri de afaceri în Coreea de Sud, una dintre țările care au potențialul de a ajuta economia mondială să iasă din recesiune”, spune Alexandru Bernea.


„Dacă ar fi să evidențiez cel mai important avantaj ce reiese din participarea în acest program (mai ales în condițiile economice actuale) ar fi acela că firmele trebuie să achite numai transportul până în Japonia și / sau Coreea de Sud. Celelalte cheltuieli, cum ar fi sesiunile de training anterioare misiunilor, materialele promoționale pentru companiile participante, cazarea și vizitele de lucru vor fi suportate de către Comisia Europeană”, a mai adăugat Alexandru Bernea.


Programul EU Gateway a fost inițiat de Comisia Europeană și are ca scop susținerea companiilor din Uniunea Europeană care vor să pătrundă pe anumite sectoare de înaltă tehnologie și design. Birourile Deloitte din Uniunea Europeană, Japonia și Coreea de Sud oferă sprijin și coaching companiilor implicate, din stadiul de aplicare și până la sfârșitul misiunii economice. Programul a fost structurat pe şase cicluri cu misiuni economice de-a lungul a şase ani, până în 2014.


Procesul de aplicare constă în două etape. Pentru început, companiile completează un formular exprimându-și interesul față de proiect, urmând ca analiștii Deloitte să determine gradul de eligibilitate al companiei. Dacă firmele corespund cerințelor, trec la a doua fază, completând un formular de aplicare. Întregul proces se desfășoară online, pe site-ul www.eu-gateway.eu și nu presupune niciun efort financiar din partea aplicantului. Companiile interesate primesc asistență din partea Deloitte de-a lungul întregului proces de aplicare, precum și pe tot parcursul etapelor ulterioare acceptării în acest program.


Companiile eligibile trebuie să aibă sediul în Uniunea Europeană şi să aibă o activitate pe piaţă de cel puţin cinci ani. Alte criterii de selecţie sunt acţionariatul european majoritar sau de 100%, precum şi o cifră de afaceri şi un număr de angajaţi suficient de mare astfel încât să garanteze intrarea pe pieţele din Japonia şi / sau Coreea. Companiile trebuie de asemenea să facă dovada unui portofoliu de cooperare cu companii la nivel internaţional şi să aibă o strategie de afaceri solidă pentru penetrarea celor două pieţe asiatice. În plus, principalii factori de decizie din cadrul companiilor respective trebuie să fie vorbitori fluenţi de limbă engleză.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//