• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Noul Mercedes-Benz Vito, lansat in Romania

Noul Mercedes-Benz Vito, lansat in Romania

Mercedes-Benz România a lansat pe piaţa autohtonă noul Vito, acesta reprezentând un punct de referinţă în segmentul autovehiculelor comerciale uşoare. "Puternic, economic şi de încredere – zi de zi, Mercedes-Benz Vito se dedică în totalitate sarcinilor trasate şi nevoilor celor care aleg să-l achiziţioneze.

Noul Mercedes-Benz Vito este un autovehicul comercial uşor care ştie cu adevărat ce are de făcut. Mercedes-Benz a întreprins în cazul acestuia o acţiune amplă de reechipare, acesta fiind  acum mai economic şi mai prietenos cu mediul, dar în acelaşi timp mai practic şi dinamic. Noi motorizări şi sisteme de transmisie reduc emisiile poluante şi consumul de combustibil cu până la 15 procente, îmbunătăţind performanţele în acelaşi timp. Şasiul complet reconfigurat este ajustat pentru transportul de bunuri sau pasageri, în funcţie de modelul ales", se precizeaza intr-un comunicat de presa remis www.BrandInfo.ro.

Habitaclul şoferului – pentru toate modelele - şi compartimentul pasagerilor – pentru Vito crewbus – sunt acum mai funcţionale ca niciodată. Noul Mercedes-Benz Vito este uşor de recunoscut datorită aspectului, combinând stilul actualelor autoturisme de la Mercedes-Benz cu robusteţea unui autovehicul comercial.

Cea mai importantă inovaţie prezentă la noul Vito este un sistem de propulsie complet nou, ce oferă o operare extrem de economică şi în acelaşi timp prietenoasă cu mediul. Toate motorizările sunt conforme standarului de emisii Euro 5. Consumul de combustibil a scăzut remarcabil, din nou, fiind însoţit de reduceri de până la 15% ale emisiilor de CO2, în funcţie de varianta de motorizare. Alte reduceri ale consumului de combustibil şi emisiilor poluante sunt posibile utilizând  tehnologia BlueEFFICIENCY, disponibilă opţional.

Acest pachet inovator, disponibil opţional pentru Vito panel van şi standard pentru Vito crewbus reprezintă o ofertă unică în segmentul autovehiculelor comerciale uşoare. Noile motoare în patru cilindri, care înregistrează 70 kW (95 CP) ale modelului Vito 110 CDI, 100 kW (136 CP) în cazul Vito 113 CDI şi 120 kW (163 PS) în cazul modelului Vito 116 CDI sunt dotate cu arbori de echilibrare pentru un rulaj impresionant de lin.

Toate motorizările diesel sunt echipate cu un convertor de oxidare catalitică, un filtru de particule şi recirculare a gazului de eşapament răcit. Noul sistem de transmisie ECO Gear cu 6 viteze pentru toate modelele în patru cilindri oferă un raport amplu de trasmisie pentru o performan?ă optimă şi permite un consum scăzut de combustibil şi emisii poluante reduse.

În topul motorizărilor diesel este cea în şase cilindri, utilizată pentru Vito122 CDI, care combină rulajul lin cu un randament impresionant şi o mai mare putere de tracţiune. Cu o putere de 165 kW (224 CP), acesta oferă acum o performanţă îmbunătăţită, combinând economia cu grija faţă de mediu. Modelul Vito 126, cu motorul său în şase cilindri, pe benzină, ce înregistrează 190 kW (258 CP), oferă o putere superioară şi un confort sporit.


Propulsia cu ajutorul roţilor din spate a adus beneficii dinamicii rulajului şi manevrării lui Vito chiar din momentul lansării generaţiei modelelor actuale. Atât axa din faţă cât şi cea din spate au în comun cu modelele anterioare doar structura de bază. Vito continuă să deschidă drumul, oferind un standard neegalat de siguranţă şi o gamă unică de sisteme de asisten?ă, ca parte a gamei standard de echipamente.

Numeroasele caracteristici noi ale Mercedes-Benz Vito pot fi rezumate printr-o operare mai simplă, un confort sporit, o imagine şi o impresie remarcabile.

Noul Vito este mai uşor de manevrat ca niciodată, prezentând un nou schimbător de viteze, butoane pe partea superioară a tabloului de control din consola centrală şi o unitate îmbunătăţită de control pe tavan. Alte elemente noi de echipament îmbunătăţesc modelul Vito, oferind opţiuni şi mai bogate de personalizare şi asistenţă în primul rând pentru şofer.

Un volan multifunctional cu patru spiţe este disponibil opţional pentru Vito. Mai mult şi o nouă generaţie de sisteme audio este disponibilă opţional pentru toate variantele de modele.La bordul lui Vito crewbus se găseşte acum sistemul Rear Seat Entertainment, pentru divertismentul pasagerilor. Astfel, modelul Vito acoperă o gamă largă de posibilităţi de media entertaining, de la un film captivant, la o prezentare pentru partenerii de afaceri.

De asemenea, un nou concept de culoare pentru tapiţeria interioară, incluzând covoraşele, şi un nou sistem de iluminare interioară îmbunătăţesc imaginea Vito crewbus şi ridică standardul deja înalt de funcţionalitate.

Mercedes-Benz a încorporat numeroase evidenţieri ale design-ului exterior. Noua „faţă” a modelului Vito prezintă un look mai impresionant şi distinctiv, care ţine pasul cu stilul actualelor autoturisme de la Mercedes-Benz, având în acelaşi timp aerul robust al unui autovehicul comercial. Noile faruri reflectoare se disting de pe grila radiatorului, iar luminile pentru condus pe timp de zi, ce vin ca standard, sunt integrate cu propria sursa de iluminare în carcasa farurilor, împreună cu farurile de ceaţă. Noua generaţie Vito are disponibilă opţional o combinaţie de faruri Bi-xenon, lumini LED pentru condus pe timp de zi, faruri semnalizatoare, un sistem Add-Light şi un sistem de curăţare a farurilor. Bara de protecţie din faţă a noului Vito vine de asemenea cu un design nou, îmbunătăţit, prezentând un look de tip fagure. Suprafaţa granulată subliniază caracterul robust al lui Vito. Bara de protecţie este disponibilă într-un finisaj neted, purtând culoarea exteriorului autovehiculului.

Divizia Mercedes-Benz Vans, la nivel global, a ajuns la peste 106.000 de autovehicule vândute în primele şase luni ale anului, o creştere de 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2009. Această creştere s-a datorat, în special, dezvoltării rapide a economiei în America Latină (vânzări mai mari cu până la 51%, aproximativ 6.000 de autovehicule) şi în cea mai importantă piaţă pentru divizia de autovehicule comerciale uşoare, Europa de Vest (vânzări mai mari cu până la 39%, 76.200 de autovehicule).

La această expansiune a contribuit substanţial volumul mare de vânzări din Franţa, Marea Britanie, Italia, Spania şi Olanda. Vânzările în Germania au crescut cu aproape 28.700 de unităţi (+12%). Divizia a înregistrat vânzări în creştere şi în Europa de Est, unde rezultatele s-au îmbunătăţit cu 26 de procente, 6.700 de unităţi. În regiunea NAFTA, noua organizare a departamentului de vânzări din cadrul diviziei Mercedes-Benz Vans Statele Unite şi Canada a avut un start răsunător, ajungând la 5.200 de unităţi vândute (ianuarie-iunie 2009: 300 de unităţi).

Veniturile au crescut cu 33% în prima jumătate a anului 2010 – 3.674 de milioane de euro. Profitul EBIT a crescut substanţial de la minus 101 milioane de euro în prima jumătate a anului 2009, la 191 de milioane de euro între ianuare şi iunie 2010. Acest progres a fost, în mare parte, rezultatul vânzărilor sporite în comparaţie cu anul precedent, în special în Europa de Vest. Datorită unei evoluţii în vânzări de 5,2 procente în prima jumătate a anului, Mercedes-Benz Vans se regăseşte printre lideri în ceea ce priveşte profitabilitatea în sectorul autovehiculelor comerciale uşoare.

Abordarea strategică a diviziei Mercedes-Benz Vans include şi abordarea unor noi arii precum dezvoltarea unor noi tehnologii pentru protecţia mediului şi pentru îmbunătăţirea sistemelor de siguranţă. În segmentul aşa numitei “tehnologii eco”, Mercedes-Benz Vans este lider în sectorul autovehiculelor comerciale uşoare din clasele mijlocie şi mare. De asemenea, pe fundalul intensificării cererii şi redresării pieţei în ceea ce priveşte zona transporturilor comerciale, Mercedes-Benz Vans se aşteaptă la o creştere a vânzărilor în acest an, comparativ cu 2009.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//