• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Zentiva planuieste sa intre pe piata medicamentelor generice pentru sistemul respirator

Zentiva planuieste sa intre pe piata medicamentelor generice pentru sistemul respirator

Zentiva, parte a grupului sanofi-aventis, şi-a anunţat recent intenţia de a intra pe piaţa medicamentelor pentru sistemul respirator prin intermediul achiziţiei francizei de inhalatoare din cadrul Grupului Siegfried, realizată legal de alte companii din cadrul grupului sanofi-aventis.


În urma acestei achiziţii, Zentiva va deţine un portofoliu atractiv de active ce îi va permite să devină un jucător important pe o piaţă care se preconizează că va avea o creştere rapidă după 2013, când urmează a fi lansate produse generice pentru sistemul respirator.


Termenii financiari ai tranzacţiei nu au fost dezvăluiţi. Tranzacţia a fost structurată ca o achiziţie a subsidiarei Siegfried din Germania dedicată francizei de inhalatoare împreună cu achiziţia anumitor active aferente, în special în zona de proprietate intelectuală. Atât compania, cât şi activele au fost achiziţionate legal nu de către Zentiva, ci de către alte companii din cadrul grupului sanofi-aventis. 


Această achiziţie îi oferă companiei Zentiva controlul asupra dispozitivului PulmoJet. PulmoJet este un inhalator inovator cu pudră uscată, în doze multiple, care nu provoacă disconfort şi este uşor de utilizat de către pacienţii astmatici. Designul robust asigură o performanţă excelentă, având posibilitatea de a elibera o gamă variată de medicamente cu administrare prin inhalare.


De asemenea, Zentiva va avea acces şi la un portofoliu de proiecte de dezvoltare a unor noi medicamente generice pentru sistemul respirator. Cel mai avansat dintre acestea este un produs combinat, ce conţine salmeterol, un beta-agonist cu acţiune prelungită, şi fluticazon, un steroid administrat prin inhalare. Cea de-a doua inovaţie este reprezentată de un alt produs combinat ce conţine formoterol, un beta-antagonist cu acţiune prelungită şi budesonidă, un steroid administrat prin inhalare.


Dispozitivul PulmoJet, alături de aceste produse combinate, va oferi companiei Zentiva posibilitatea de a intra pe piaţa medicamentelor administrate prin inhalare, utilizate în tratamentul astmului bronşic şi a bolii pulmonare obstructive cronice (BPOC). În 2009, vânzările de produse de marcă ce conţin combinaţii de beta-agonişti cu acţiune prelungită şi steroizi au depăşit 2,9 miliarde de euro în Europa.


Strategia de creştere a companiei Zentiva se concentrează pe extinderea gamei de medicamente accesibile pentru pacienţii din Europa. Intrarea pe piaţa medicamentelor pentru sistemul respirator reprezintă un alt pas important în realizarea cu succes a acestei strategii.


“Această achiziţie ne oferă un sprijin real în ceea ce priveşte planurile noastre de extindere a gamei de medicamente de înaltă calitate şi accesibile pe care le punem la dispoziţia pacienţilor. Achiziţia francizei de inhalatoare de la Siegfried ne oferă un avantaj competitiv puternic în obiectivul nostru de a deveni în viitor unul din liderii pieţei de medicamente accesibile pentru tratamentul afecţiunilor respiratorii", a declarat Rob Koremans, CEO Zentiva.


Sanofi-aventis este lider mondial în industria farmaceutică şi descoperă, dezvoltă şi comercializează soluţii terapeutice pentru a îmbunătăţi viaţa tuturor oamenilor. Grupul este cotat la Bursele din Paris (EURONEXT PARIS: SAN) şi New York (NYSE: SNY).


Zentiva, parte a grupului sanofi-aventis, este unul din cei mai importanţi furnizori de medicamente moderne, de înaltă calitate şi accesibile în Europa Centrală şi de Est. Sediul companiei Zentiva se află în Praga, Cehia.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//