• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Factorii cheie pentru sectorul producator din Romania: exporturile si inovatia

Factorii cheie pentru sectorul producator din Romania: exporturile si inovatia

Data fiind situatia actuala a pietei interne, dominata de un consum redus si de o incredere diminuata a clientilor, concluzia comuna a vorbitorilor din cadrul conferintei ROMANS – The Romanian Manufactures Summit a fost ca principalul motor al cresterii industriei producatoare autohtone sunt exporturile. Pe de alta parte, industria romaneasca nu poate sa concureze cu producatorii din China sau India, daca nu isi schimba treptat focusul de pe preturi scazute pe inovatie.


Pe langa exporturi si inovatie, in cadrul conferintei ROMANS au fost analizati si alti factori de succes pentru companiile producatoare din Romania, care tintesc dezvoltarea climatului de business actual: managementul companiei, investitia in angajati la fel de importanta ca si in vest in tehnologie, lantul de aprovizionare, procesul de planificare a afacerii si costurile, managementul lichiditatilor, infrastructura de IT, precum si calitatea spatiilor industriale.


Bogdan Dragoi, secretar de stat al Ministerului Finantelor Publice a vorbit despre metode pentru stimularea investitiilor: fondurile structurale - granturile europene (Ministerul Finantelor a aprobat deja peste 5300 de proiecte de finantare prin fonduri europene, care au valoarea totala de 11,5 miliarde de euro), garantiile de stat (valoarea totala a investitiilor finantate sa ridicat la 847 milioane de euro, din care 212 de milioane de euro au fost co-finantate de stat, astfel au fost create 4.000 de locuri noi de munca).


In ceea ce priveste rolul statului in dezvoltarea sectorului privat, in urma dezbaterii initiate de vorbitori au rezultat doua pozitii diferite: pe de-o parte sectorul privat este cel care trebuie sa stabileasca directiile de dezvoltare ale Romaniei, iar statul trebuie sa contribuie in  materializarea acelor planuri. Pe de alta parte statul este cel care trebuie sa sprijine mai mult sectorul de afaceri, in scopul de a creste competitivitatea prin crearea unei piete a muncii mai flexibile, prin amanarea sau chiar suspendarea platii taxei pe parcursul somajului tehnic si prin introducerea sau consolidarea relatiilor comerciale cu tarile din Orientul Mijlociu si cu Rusia, ca politica de stat.


Din perspectiva Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri industria producatoare este una din ramurile economiei care va incheia pe plus anul 2010, iar Romania va reveni pe crestere economica in 2011, cu un avans de 1,5-2%, a declarat Karoly Borbely, secretarul de stat in Minister.


Aceste concluzii impreuna cu alte solutii pozitive au fost prezentate in cadrul ROMANS de speakerii celor patru paneluri: Karoly Borbely - Secretar de Stat Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Bogdan Dragoi – Secretar de Stat Ministerul Finantelor Publice, Monica Suciu - Director Financiar Nokia Romania, Codrut Pascu - Managing Director Roland Berger, Adrian Rus – Presedinte, Broadhurst Industrial Management, Ivan Lokere – CEO Alinso, Constantin Toma - presedinte ROMET, Radu Boitan – Director Investment King Sturge, Florin Furdui – Country Manager Portland Trust, Prof. Dr. Ovidiu Nicolescu - Presedinte Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), Maria Grapini - Presedinte Grup Pasmatex Timisoara, Cornel Vintila – Presedinte Grup BPM Wave -Edata, Emil Bobocea – Regional Sales Director Epicor,  Christian Daxböck – Consultant Operations & Supply Chain Management Horváth & Partners Management Consulting, Dan Constatinescu – Managing Director UniCredit Leasing, Florentin Banu – Presedinte BanuInvest, Florin Jianu – Presedinte Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania (PTIR), Manuela Furdui – Managing Partner FinExpert Consulting, Cezar Coraci – Presedinte UGIR 1903.


In organizarea conferintei The Romanian Manufacturers Summit, United s-a bucurat de sprijinul unor parteneri si sponsori de incredere: Ploiesti West Park/Alinso Group, Consiliul National al Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), BCR, Epicor, FinExpert, Portland Trust, UGIR 1903, Autoritatea de Turism a Egiptului (ETA), Camera de Comert Italiana din Romania (CCIpR), Regele Bailor, Carl Reh Winery si Meteor Press.


ROMANS – The Romanian Manufacturers Summit este primul eveniment care demareaza seria conferintelor ROMANS, dedicate industriilor producatoare din Romania. Dupa ce s-a conturat o perspectiva asupra intregii industrii producatoare din Romania, United planuieste organizarea unor serii de intalniri care se vor concentra de aceasta data asupra unui singur sector de productie.


United este o agentie de marketing full-service, specializata in oferirea de servicii de consultanta si management al proiectelor de marketing strategi. United ofera o gama de servicii care cuprinde consultanta de marketing, branding, publicitate, organizare evenimente & conferinte, online marketing, PR.

 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//