• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Dacia a crescut 12,1% pe plan mondial in primele 8 luni din 2010

Dacia a crescut 12,1% pe plan mondial in primele 8 luni din 2010

Vânzările Dacia pe plan mondial au crescut în primele opt luni din 2010 cu 12,1%, la 221.092 unităţi, iar cota de piaţă a ajuns la 0,6%, a anunţat compania franceză Renault, care a preluat Dacia în 1999, transmite Dow Jones Newswires, citata de Agerpres si www.BrandInfo.ro.


În Europa, vânzările Dacia au crescut în perioada ianuarie-august 2010 cu 20,9 la sută, la 161.317 vehicule, iar cota de piaţă a fost de 1,7 la sută. Renault, al doilea producător auto din Franţa, a apreciat la salonul auto de la Paris că programele sale de vânzări sunt atât de solide încât intenţionează să deschidă mai multe centre de expoziţie pentru Dacia, separate de cele ale Renault.

Dacia încă este lider pe piaţa sa internă, în România, unde cota sa de piaţă a crescut la 33,6%, noteaza Agerpres.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//