Grupul de clienţi contra Băncii Comerciale Române (BCR), reprezentaţi de Piperea şi ~ Asociaţii, a declanşat procedurile legale pentru înlăturarea din contracte a clauzelor abuzive ~ şi pentru recuperarea sumelor plătite nedatorat ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
400 de clienti ai BCR, reprezentati de Piperea si Asociatii, se lupta cu banca

Grupul de clienţi contra Băncii Comerciale Române (BCR), reprezentaţi de "Piperea şi Asociaţii", a declanşat procedurile legale pentru înlăturarea din contracte a clauzelor abuzive şi pentru recuperarea sumelor plătite nedatorat băncii în bază acestor clauze, se arată într-un comunicat al acestora, citat de Agerpres.
Potrivit documentului, un prim grup de peste 400 de clienţi ai BCR, reprezentaţi de Societatea Civilă de Avocaţi (SCA) 'Piperea şi Asociaţii', a declanşat procedura concilierii, prin trimiterea, pe data de 27 septembrie 2010, a invitaţiei la conciliere. Dacă procedura concilierii cu banca nu va da rezultatele scontate, după trecerea a 15 zile de la data primirii invitaţiei la conciliere, se va demara imediat procesul propriu-zis, prin înregistrarea cererii de chemare în judecată. Un al doilea grup de clienţi care intenţionează să acţioneze banca în judecată prin 'Piperea şi Asociaţii' este în curs de constituire.
În ambele cazuri, clienţii BCR au constituit mai întâi grupuri informale pe Internet şi au încercat, într-o primă fază, o negociere, de asemenea, informală cu banca. Eşecul acestei încercări i-a determinat pe aceşti clienţi ai băncii să apeleze în mod colectiv şi unitar la Piperea şi Asociaţii - pentru o mai bună posibilitate de negociere, în caz de eşec urmând a se declanşa un proces contra băncii, în principal pentru anularea clauzelor contractuale considerate ca fiind abuzive, dar şi pentru restituirea sumelor de bani plătite nedatorate băncii, în baza acestor clauze abuzive. Pentru ca a acţiunea să fie unitară şi să aibă un rezultat juridic solid, grupul a delegat, în acest scop, pe Piperea şi Asociaţii.
"Dobânzile exagerate şi clauzele abuzive reprezintă principala nemulţumire a clienţilor, însă, desigur, sunt şi alte nemulţumiri ce vor face obiectul preconizatului proces. În actualele condiţii de criză, în care exuberanţa consumului, propovăduită în urmă cu mai puţin de doi ani tot de bănci, a dispărut, clauzele abuzive din contracte lovesc în majoritatea cetăţenilor activi ai României care au luat credite, fie ele de consum, ipotecare sau de alt tip", a declarat profesorul universitar Gheorghe Piperea, partener coordonator şi fondator al SCA Piperea şi Asociaţii.
În legătură cu impactul actelor adiţionale, avocatul Piperea a arătat că, "pe termen scurt, pentru bănci, modificarea acestor clauze în aşa fel încât să fie corecte şi suportabile, ar antrena o reducere a profitului, dar pe termen mediu şi lung va fi în avantajul net al băncii, pentru că în acest fel se va evita majorarea necontrolată a cazurilor de debitori neperformanţi, care reprezintă pierderi nete pentru bănci şi, în acelaşi timp, duc la scăderea indicilor de solvabilitate".
Societatea Civilă de Avocaţi Piperea şi Asociatii va menţine o echipă de avocati dedicată permanent acestui gen de speţe, se mai arată în comunicatul menţionat, citat de Agerpres si www.BrandInfo.ro.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info